30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Måste bara tipsa om HMs gravidstrumpbyxor som faktiskt satt kvar uppe hela dagen Sen gillade jag märket Tete-a-tete. Finns i Göteborg i superbutiken på Chalmersgatan, men finns säkert på fler ställen...
Måste bara tipsa om HMs gravidstrumpbyxor som faktiskt satt kvar uppe hela dagen Sen gillade jag märket Tete-a-tete. Finns i Göteborg i superbutiken på Chalmersgatan, men finns säkert på fler ställen...
Vi4: Därför är boob de enda som är lätta att amma snyggt med Har också varvat amningstoppar med linne och annan top.
Liten har sovit sedan 09, och inte ätit sedan 07 Måtte han vakna snart för annars sprängs mattanterna
Boomie: Håller helt med Ela!
Tilda: Det finns alltid någon på nätet som bekräftar
N är jättehungrig på kvällarna, funderar på om det blivit mindre mjölk av att jag varit utan N på dagarna i helgen. Igår åt han 250 ml ersättning efter att ha försökt suga ut mer ur bröstem hela kvällen Hoppas det kommer igång igen...
Låter ju toppen med minisken malin, men vad är en "Schleimhautfalte"?
Hej lilablå, hur går det med ryggen? RS verkar scary, hoppas ni är OK nu då allihop när ni är hemma igen!
Evasha: Grattis på födelsedagen! Jag fick inget oxytocindropp är det vanligt? Men å andra sidan fick jag ju antibiotika dropp innan (har GBS)så det kanske är rättvist i alla fall
cissi: Skönt att du kunde få hjälp för att hålla igång amningen, klart kroppen pverkas av stressen!
Funderar på om N har feber, han känns jättevarm och har sovit mer än vanligt idag Ska kolla sen när jag byter blöja. Kom just hem efter lite träning (alltså tränat andra, inte tränat själv).
ar det här jag berättade om ni elev som dog i torsdags? Jag ska iaf sätta in en gåva till cancerfonden (istället för blommor på begravningen), hur mycket är brukligt att sätta in? Jag har aldrig gjort det förut...
lilablå: Nu kom jag på att massören frågade om jag stretchade isciasnerven, men sjukgymnasten sa att man hellre ska lirka, för att det inte ska bli mer retad. Jaja, det är väl bara att prova sig fram. Fy vad läskigt med RS och inläggning , men skönt att barnen mår bra igen!
Tilda: Minna kanske inte alls vill ha en låtsastvilling, hon kanske vill ha en helt egen födelsedag
Assar: När jag var sjukskriven för utmattningsdepression eller vad det heter nuförtiden så mådde jag rätt bra hemma efter två veckors sjukskrivning, men när jag gick till jobbet så kräktes jag redan efter en halvtimme. Kanske iofs hade att göra med att min kollega var sjuk och jag förväntades göra två personers jobb SAMT jobba över tre timmar så ta det lugnt!
N hade 38.0 både igår kväll och i morse, men han har sovit gott. Är lite snuvig då och då så vi får väl se hur det utvecklas... Nu ska vi spela memory med H, hon är grym!
Kram milla och Lena! Idag har vi haft en sån dag som ni beskriver men som tur är har vi inte det varje dag, eller iaf inte så lång stund varje dag... *tänker positivt* Hoppas verkligen det bättrar sig med ljuset!
Men milla, nu har du ju jobb, borde inte det lätta upp ekonomin? Fy vad jobbigt att fundera över pengar Ja, funderar gör vi ju alla men inte kul när det blir ansträngt.
Idag var min mamma här när H ballade ur, och hon tyckte absolut att jag ska vara ännu tuffare än jag är (och jag tycker det verkar som "alla andra" bara behöver säga till sina barn och jag "alltid" får ta i). Terroristen behöver gränser och som tur är så har vi likadan gränssättning jag och maken. Kanske för att vi har övat oss på att uppfostra några hundar innan H kom
Nu lägger maken H, sen blir det färska räkor och vin . Då ska jag försöka glömma denna vidriga dag för att försöka ha bättre tålamod imorgon. Nu har N 37.3 sen lunch så om det inte blir nåt mer blir det äventyrsbad och middag med kompisar imorgon. Härligt! N kanske inte ska bada men resten av gänget får gärna röja av sig (fyra barn 2-7 år) )
Pysslig: bra tips med godiset!
Cissi: klart de passar på när man ammar. Jag är plötsligt extra glad över vår hunggård där hundarna är på dagarna!
Fio: Passa på att äta tacos nu för mina barn har iaf inte tålt det när jag ammar. Båda våra barn har förresten haft full pott på apgar
Milla: bra att du tar tag i det! Skönt att maken ser problemet också.
Assar skönt med svärisar! Passa på art