IdaVi, det är AW och trådfika på g i våra trakter, så jag hoppas verkligen du kommer in i fikatråden snart!
Firren, vad tråkigt med sjuk bebis. Hoppas hon piggnar till snabbt!
Ellan, välkommen säger jag också! Jag hänger här, i 1-3 och samlingstrådn, fast jag har haft lite ont om tid att skriva i alla ett tag nu. Jag har två killar som är 3,5 (A) och 1,5 (G), och är egen företagare i Östergötland.
Vi har haft one of those nights i natt. G vaknade och var ledsen en gång i halvtimmen så jag la mig i hans rum. Framåt småtimmarna kommer alltför ofta A tassande, och han tyckte inte att det var ok att lägga sig i stora sängen med pappa, utan skulle knö ner sig med mig i gästsängen.
Och sparkas, och sparkas och sticka in fötterna mellan mina lår för att värma sina kalla fötter med vassa tånaglar. Ungen vägrar ha pyjamasbyxor på sig, liksom täcke. Klart han vaknar och är kall då! Så vi försov oss i morse, så klart.
Har era barn perioder när de kommer tassande om nätterna, eller är de mer frekventa alt kvar i sina egna sängar?
Jag tycker mig se att A kommer till oss i perioder. Sedan kan det gå flera veckor när han sover i sin egen säng, och sen börjar det igen och pågår några veckor.