Piggley Wink skrev 2010-11-12 19:24:39 följande:
Fia: Skönt att liten går upp ordentligt!! Då är det väl bara att fortsätta med det vinnande konceptet, eller hur känns det?
Barba2 vill inte ha nåt fräckt födelsedatum
Sammandragningar hela tiden, men inga riktiga värkar.
Ja nu har jag tänkt fortsätta med min kombination av amning och ersättning. Får se hur det faller ut framöver.
Trist med dina sammandragningar som inte ger nåt!
Men imorgon kanske det blir dubbelt födelsedagskalas! Fyller maken år imorrn? Jag lyckades pricka ganska bra med datumet på Axel. Hans kusin fyller den 19:e, A kom den 20:e (som jag lovade dan innan...
) och min man fyller den 21:a. I värsta fall hade jag kunnat gå över och få på min födelsedag som var i tisdags men det slapp jag. Hoppas att Baraba 2 är på väg väldigt snart!!
Minimalla skrev 2010-11-12 19:51:29 följande:
Fia: Jag har inte sålt mycket, men de gånger jag gjort det har jag använt dubbla plastpåsar och väldigt mycket tejp. Har inte fått några klagomål, men det har iofs varit mindre plagg. Skönt att lillkillen lagt på sig den här veckan.
Piggley Wink skrev 2010-11-13 08:35:47 följande:
Fia: Jag tyccker absolut man kan skicka i plastpåse! Se till att den blir så platt som möjligt så att den går in i brevlådan, annars får man väl betala extra? Duktig du är som säljer, jag köper mest
..
Mini och juni: Det verkar som att det är vanligt med plastpåsevarianten då. Kanske kan funka även på en overall. Jag får testa. Dock kan det bli svårt att få det nog platt. Tror att det är 3 cm som är max innan det blir för tjockt och därmed anses som skrymmande. Är ju omöjligt att få in i brevinkastet i en lägenhetsdörr också...Krya på dig Mini!
juni: Vi får väl se hur duktig jag är... Har ju inte fått det gjort än precis... Tycker det är synd om den fina overallen som E hann ha bara januari-mars bara ska ligga och skräpa. Var tvungen att köpa ny i januari eftersom hon växt ur sin och då fick jag ta den färg som fanns. Hade inte köpt cerise annars. Svåranvänt på en lillebror...