30+ som väntar/har fått syskon, del 8
hormonstinn: Mörk choklad är mums. Kruxet är väl att jag kan trycka i mig en hel kaka på en gång. Tror det kallas hetsätning!johlinn: Tack! Vad skönt att ha en sån expert i tråden.
Ja, det brukar Ida också få ibland. Dock skriker hon alltid när hon vaknar så vi får gå upp till henne så hon inte väcker Ville (som nästan alltid är vaken före henne iofs)
Nån som vill ha en förbannad, tjurskallig, trotsig och elak snart 3-åring? Vet inte hur många gånger jag fått räkna till 10 idag sen jag hämtade henne på dagis. Hatar dom här dagarna!
Lycklig: Tycker du ska följa ditt hjärta. En sån här dag, när det stormar, skulle jag hellre lämna en liten bebis hemma än ta med den ut iaf. Men allt är ju personligt och man måste göra det som känns bäst/rätt för sig själv.
Zenobia: En liten kaka? Finns det såna? Då MÅSTE man ju ta flera
Äsch... Som sagt, jag är trött... De hade fått en avbokning på barnkliniken ska det stå...
Apropå att tappa hår så har jag väldigt kort "underlugg" plus spret upptill vid benan. Så håret har inte vuxit ut här heller fast det var några månader sen man slutade amma. Snyggt värre!
Hoppas det går bra idag hormon!
Assar: Näe, snagg känns inte som min grej heller. Däremot får det "stubbiga" agera som "stöd" för resten av luggen
Ego: Är ett vrak. För tredje natten i rad har Ville väckt oss varje timme... Man blir ju helknäpp utan sömn! Vet inte om han är inne i en faaaas eller vad som händer..