Milla C skrev 2010-08-11 19:12:11 följande:
Mandra: Lite sent råd kanske, men Bamyl Koffein på Apoteket "borde" hjälpa mot kaffe-abstinens.
Pregga: Vad synd att mannen har ett snedvridet "Oidipus-syndrom", och väljer sin syster framför dig, din dotter och er son. Och hoppas verkligen att det sätter igång "på riktigt" nu
.
Ego: Lucas har verkligen knäckt "gå-koden"
! Han har ju gått "i evigheter" med hjälp av vagn, väggarna eller någon vuxens finger samt gått enstaka steg när det varit riktigt intressant, men igår knatade han tvärs över vår veranda (säkert en tio steg) för att jaga efter pappa - som ledde in min cykel i förrådet - och i morse gick han tvärs över vardagsrummet. Sedan hade han som sagt gått en massa på förskolan, och nu i eftermiddag och kväll har han gått omkring på hela nedervåningen utan att hålla i sig
. "Krypa, varför då?" verkar vara hans melodi just nu
jo aså det e lite sjukt...men hans val samt hans förlust...haha jaa nu vill jag att han sätter fart, men inte ett spår än av ngt iallafall...haha
IdaVi skrev 2010-08-11 19:25:14 följande:
Pregga: Ok, trodde du hade berättat detta tidigare fast jag missat det.
Hoppas som Pyttis att ditt ex ändrar sig när bebisen kommer. Visst säger man att blod är tjockare än vatten, men i det här fallet vet jag inte hur han har tänkte. Tråkigt!
Milla: Vad roligt att Lucas går så bra nu. Visst är det häftigt när det liksom släpper!
Ego: Ida börjar äntligen intressera sig för pottan. Efter en vecka med 2 pottbarn så har hon kanske fått lite "inspiration". Imorse sa hon baaaajs när hon var nakenfis och jag sprang till toaletten. Tyvärr hann jag inte fram till pottan, men hon sa ju faktiskt till. Sen har hon satt sig frivilligt på pottan flera gånger idag och dragit ner blöjan när hon kissat. Känns som det närmar sig iaf
nej, jag ville inte ta upp det med en gng men tänkte att jag får ju säja ngt om mig själv osv..hihi jaa aså jag tror inte han tänker alls...men som sagt, har en annan kvinnosyn än vad jag e van vid med å det gör sitt.
Milla C skrev 2010-08-11 19:58:08 följande:
Lena: Ja, och när det släpper på en gång ifrån att inte gå utan stöd alls till att knata omkring i hela huset blir man ganska förvånad
.
Vad skönt att Ida intresserar sig för pottan. Hoppas att hon "fått käm på det" och gör mer och mer där. Det är skönt att bara ha ett blöjbarn
.
Hoppas att Preggas röda prick betyder att det blivit bråttom in till förlossninge, och att hon snusar bebis nu
.
hihi åååhhh om det ändå vore så väl..börjar tro att en vräkningsorder e på sin plats, haha låg som sagt med värkar inatt fr kl 22.00 igår tills 07.00 imorse å till slut så bölade jag...å allt bara stannade upp-igen. hm, en riktig busunge