Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Cissi: Julia får bara ha napp när hon sover men har ett hemligt lager någonstans för rätt som det är kommer hon med napp i munnen. Den konfiskeras men nog kommer det en ny efter ett tag!

• Gladhannapanna

Jag har faktiskt inte märkt någon skillnad på mitt hår vare sig vid graviditet eller amning. Har tjockt glansigt hår från början, frisören brukar få skära ur massor när jag är där så hon kanske inte skar ur lika mkt vid amning men det var inget jag märkte något av.

• Gladhannapanna

Vi köper Proviva nypon när barnen har magsjuka. Bra bakterier och smaskigt! Båda gillar det skarpt! Det finns ju andra proviva att prova. Däremot ska man inte ge rent vatten har jag fått lära mig, saft eller helst vätskeersättning är det som gäller!

• Gladhannapanna

Assar: min osteopat är väldigt negativ till båda hoppgunga och gåstol eftersom barnen inte själva känner hur mkt ryggen klarar. Han säger att han träffat många tonåringar med liknade ryggproblem som alla suttit i gåstol eller hoppgunga.

• Gladhannapanna

Lena och Barba: jobbigt när man inte känner att man kan lita på varandra!!! Jag minns också att ni skrivit om det tidigare. Kram!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8