Inlägg från: Snowgirl |Visa alla inlägg
  • Snowgirl

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Jemema, W var bedrövligt besvärlig ett par månader före jul. Vi skrek och bråkade hela familjen och jag hade inte ens några hormoner att skylla på. Vi var nästan oroliga att vi skulle få en socanmälning på oss. Hon kunde vråla och skrika en halvtimme på morgonen bara för att någon av oss gick ned för trappen före henne t ex. Eller så blev hon tokig för att vi började gå i trappen innan hon hade hunnit ner. Nu är hon en helt annan tjej och tillvaron är mycket trevligare hemma hos familjen Snowgirl. Jag kan tänka mig att L har hamnat i samma fas och det blir ju extra jobbigt med en massa hormoner och trötthet på det. Det jag vill säga är att det går över. Fast det trodde jag inte för ett par månader sedan. Då tackade jag för att jag har turen att ha flextid för jag var minst 45 minuter sen till jobbet alla dagar.

• Snowgirl

Galia, Tänk om vi får följas åt en gång till. Mina förhoppningar är inte speciellt höga, men ett plus är en början i alla fall sen återstår det att se om det håller till v 4, 5 eller 10. Det är väl typ 1% chans för mig att gå hela vägen med kromosomfel och snart 42, men konstigare saker har hänt förr.

• Snowgirl

Tack ni fina. Jag är lite brydd. CB visade ett klart plus inte i närheten av ett spökstreck. Jag är ju typen som vill dubbelkolla så jag beställde tester på nätet och dom visar inget alls. Det går inte ens att antyda var strecket ska vara. Jag tar det dock lite coolt. Förväntar mig inget. Bara jag slipper kräkas på morgonen till vecka 10 till ingen nytta så får det bli som det blir. Inte för att jag kan styra det där, men att hålla koll på vad man äter och må peck och sen blir det ändå inget gör mig pissed. Sammanlagt har jag varit gravid i 80 veckor och har ett barn...

• Snowgirl

Det var samma urin. Jag testade igen med ett CB och det är utan tvekan ett plus. Får väl lita på det så länge. MVH skeptikern

• Snowgirl

Jemema, heja,heja lillasyster. Hoppas att det inte dröjer så många dagar. Mår du bra?

• Snowgirl

Galia, Illamående är ju allt som oftast ett bra tecken, men det blir ju skitjobbigt ändå.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8