Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

Jag frågade ju för ett tag sen om drinktips, då var det någn som skrev om grenadine som man skulle hälla i något. Cola? Eller vad var det, glömde skriva upp Har köpt hem grenadine men inte prövat...

• Piggley Wink

Idag mår jag skit, trist att det inte var nåt party igår så det iaf kunde vara värt att må såhär. Är darrig, och det svartnar hela tiden. Till och med vid frukostbordet! Fick gå och lägga mig i soffan med fötterna på ryggstödet för att få tillbaka hörsel och syn . När ska det bli bättre? Jag som skulle göra en massa saker idag, plugga och rida Plugga går väl an i nåt slags slowmotion, men rida vågar jag inte när det blir svart hela tiden

• Piggley Wink

Sara: Jag har ju eländig magkatarr och halsbränna också, tycker faktiskt att halsbrännan blivit värre sista dagarna även om jag äter Losec sedan ett par veckor. Det räcker så bra med en Jag har också lågt blodtryck jämt, men brukar inte känna mig som jag ska svimma, även om det ofta svartnar...

• Piggley Wink

Sara: Har testat omeprazol, men mår mer illa av det än av Losec. Det är väl bara de som är långtidsverkande tror jag... Kanske får börja med gaviscon eller nåt i tillägg till Losec, läste nåt på 1177 att man kan blanda vissa.  Bläää!

• Piggley Wink

Lena gör ni både blodprov och nupp imorgpn eller är blodprovet redan kalrt? Mysigt med restaurang!

• Piggley Wink

Emsters mamma: Mina blev större i förra graviditeten, har inte blivit som förut trots att jag gick ner till normalvikt. Nu är de gigantiska i v 10 redan och har varit ett antal veckor. Så mycket större att maken SER det! Undrar var detta ska sluta

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8