Ellie, grattis!! kul att se dig här! Hoppas att du mår bra nu! Jag kände precis som du på bb, de är ju hur rara som helst men jag ville hem till A! Just idag hade jag gärna lånat ut honom dock...
Fio, grattis till beslut och beställning! A började strejka från vagnen redan för ett år sedan, så vi har inte ens pratat om det. Vi har fått en ståbräda av en av makens kollegor, men inte hunnit prova den än. Vi tänkte göra det idag, men hittade den inte!
Ela, här har vi också haft klippning. A beter sig som om hårklippning vore att jämställa med mordförsök hos frisören. Varje gång har varit en kamp där jag eller maken haft en gallskrikande, slingrande mask i famnen och den stackars frisören har fått klippa lite på måfå där det för tillfället gått att komma åt.
Denna gång bad jag min syster, som klippte sina barn själv när de var små. Hon var superpedagogisk och förevisade sprayflaskan med vatten och allt möjligt innan. Vi hade extra tur och en av As favoritkusiner var hemma samtidigt och syrran sa då och då under klippningen, när A åbäkade sig, "Så där gjorde Amanda också när jag klippte henne". Amanda är alltså systerdottern, som är 25 och otroligt barnkär och blev As idol när hon var här och lekte med honom i julas. Sedan dess frågar han ofta efter henne, och vill gärna att hon kommer hit när hon är i krokarna. Nu är han i alla fall nyklippt, utan dramatik! Jag tror syrran får fler jobb som frisör här framöver...