30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Juni, ja det är jättekonstigt! Jag har också sorterat på sistone, nu när man kan komma åt i förrådet. G håller på att växa ur 56, fast mest om det kommer från Lindex. Svårt att knäppa dem nu. Sedan finns det andra plagg som är jättelånga och som han kommer kunna ha till jul, känns det som. Fast kanske inte på bredden... Jag misstänker i vilket fall som helst att han kommer växa ikapp storebror!
Det är ganska skönt att kunna slussa iväg saker/kläder man inte ska ha mera! Jag lämnade en stor kasse på Myrorna igår, och mer ska väl vidare till en släkting som ska ha barn i augusti och en kompis som också ska ha då. Gravidkläderna ska i alla falla ut snarast! Vill inte se dem mera!
Däremot fick jag köpa fler amningströjor.... G är en kräksbebis och igår spydde han ner både mig och sig tre gånger. A kräktes nästan aldrig, så jag har 4 amningströjor. Eller hade. Nu har jag åtta! Tack Tradera!
Hanya, vi har skippat syskonvagn helt. A går oftast gärna själv, men skulle han visa tendenser att börja strejka så blir det ståbräda. Nu går vi inte så ofta långpromenader med hunden och A samtidigt, så jag kan ju inte svära på att behovet inte uppstår...