Kanin: Såklart tummar här också, skönt med härlig sommar!
Ela: Trist med foglossning igen, men jag rekommenderar absolut akupunktur och övningar hos sjukgymnasten. Se till att åf en bra sjukgymnast, om det inte känns bar så BYT! Jag hade tur att hitta bästa vid första försöket, men när hon skulle gå vidareutbildning så provade jag mig igenom några stycken.. Behöver jag säga att jag bad om min favvo när jag behövde hjälp igen? Fick ju söka genom vc när det var semestertider och chefen för sjukgymnastiken ringde upp mig, han lät så nöjd när jag berättade vem jag ville ha och varför
Mina bröst har liksom inte krympt efter förra gången och nu har de blivit ännu större, det känns som de ska sprängas!Kan man få förminskning med någon omvänd pump? Börjar bli besvärligt att hitta BH, och jag får lätt ont i axlarna omBHn inte sitter perfekt (och även om den gör det) .
Hopas vi slipper åderbråck, det känns som det finns tillräckligt många här i tråden
Försöker plugga, hade egentligen tänkt att tenta imorgon, men jag börjar tveka. matte är ju en rätt specifik kunskap där man inte kan ljuga till sig några extra poäng