Tack söta vänner för alla grattis! Jag blir alldeles glad av att läsa.
Milla - Skönt att inskolningstiden löste sig. Det blir ju lättare att njuta av sommaren när allt är fixat!
juni - Superfina bilder! Ser så härligt ut allting.
Sara - Men åh, vilka buskillar som inte vill sova i tid om kvällen. Hoppas verkligen att they snap out of it snart! Vad kul att J har en så bra relation till grannen.
Lena - Inte kul med gnällig dotter. Hoppas att ni kommer iväg till Stockholm i helgen.
Ego: Vi har tid för KUB imorgon och tanken var att syrran som går hemma med sin 3 månaders skulle passa R under tiden. Ikväll hade R dock 39,3 i feber så det går ju inte. R som typ inte varit mer än snorig under hela våren blir alltså sjuk just idag. Supersynd är det om henne för hon var verkligen hängig här innan hon somnade. Men jag tycker lite synd om mig som får gå och riskera att höra dåliga nyheter ensam och maken som inte får följa med och se nytillskottet också.
Men hon är kaxig vår lill-Strut. Trots febern tog hon sina första steg idag. Hon har tagit något enstaka steg tidigare men idag gick hon ca 1 ½ meter (vi räknade inte stegen för vi fattade först inte vad hon gjorde ). Och hon väntade tills jag kom hem från jobbet så både maken och jag fick se det.