• aigee

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Hej, ville bara säga att jag lever! de sista fyra veckorna har bara susat på! V 18 nu och jag mår finfint men har en del foglossningskänning. Mindre skönt men det finns hiss på jobbet så det kommer gå fint! Jag har bara läst tillbaka en kort snutt men det verkar som om en del behöver en kram, några behöver pepp. Skickar med detta! Kram alla Goa tjejer!

• aigee

En fråga... Hur förvarar ni våtservetter? Tycker paketen är så fula.

• aigee

Poison: hang in there! Bara några dagar kvar tills hjälp kommer! Vi håller tummar för er under tiden. Ang våtservetterna så hade vi en ask till våtservetterna, natusan tror jag men efter att ha åkt i golvet flera gånger har den gjort sitt. Hittar skip hop, tupperware och ett annat märke i Sverige. I England och USA verkar alla ha nån sorts burk... Men det kanske är onödigt. I USA har de till och med askar med uppvärmning. Ett värmeelement i botten så bebis ska få det varmt om rumpan vid blöjbyte. Undrar vilka partyn bakterierna får i en sådan låda?

• aigee

Hej!
    totalego idag. Inte allt man vill outa på facebook.. MEn idag har "orvarknorvar" levt bus och sprattlat runt under stora delar av dagen! Underbart efter att ha så mycket känningar efter att det varit så lugnt innan! Dessutom är det nästan halvvägs! Känns mer spännande efter idag på nåt vis! Tack för att jag fick dela med mig!

Chiqita: Kanske ska du testa innan, kanske vänta till måndag, känn efter! 

• aigee

ciqita! Skönt med lite vettiga svar!

här är det halvvägs!! Skönt! Foglossningarna har märkligt nog blivit bättre!! Underbart!

• aigee

oj, va spännande med en tös och en pojk i tråden! Vi har ingen aning om kön men gissar på pojke?! Här berättar de inte vid ultraljudet...

Elsis, verkar väldigt konstigt med svägerskan. Går det inte att säga till? nånting som: Du kan väl duka... du kanske kan ta fram... etc.. Eller det kanske inte biter? Förstår det tröttsamma!

• aigee

hej tjejer. skulle bara tala om att jag lever och mår bra. v 25 e det nu och konstigt nog är fogarna bättre. Helt ologiskt känns det som man man får vara glad så länge det varar! Harvarit/är lätt okontaktbar eftersom jag är lärare och ska sätt 400 betyg denna vecka. Liite mycket nu alltså.

Hoppas alla som sover dåligt snart ska få det bättre! Man blir ju lite lätt knasig av att inte få nån djupsömn!

Hoppas att de gravida får hjälp med diverse åkommor!! 

Förresten fick jag bästa överaskningen i onsdags. När jag kom hem från jobbet hade bm ringt. Jag slipper glukosbelastningen Yiha!! Det är ju så galet äckligt men de har ändrat direktiven! Hurra för det! Tar hellre ett stick i fingret!

• aigee

förresten ang glukosbelastning.. Jag slapp eftersom min bm gått på kurs i götet och det visar sig att det räcker att göra belastningen OM man har ett för högt vanligt sockerprov (stick i fingret varianten) eller haft grav diabetes tidigaer bla. HUR skönt som helst. Stor cred till er som genomfört! Det värsta med graviditeten enl mig!

Så ett midsommartips: om man kanske gillar öl men inte får dricka pga alkoholhalten finns ett GOTT alkoholfritt öl: Störtebecker. Om nån var sugen!

Idag är orvarknorvar i magen trött, och hans mamma med. undrar hur det ska gå att ordna midsommarkalas imorgon... 
    Glad midsommar tiller  alla!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8