30+ som väntar/har fått syskon, del 8
juni: Det borde väl definitivt vara grund för skadestånd att man inte får in barnet i bilen när folk parkerar för nära . Hoppas att Barba2 håller sig lugn nu idag, så att du får koncentrera dig på tentan. Lycka till!Lena: Har du provat "ångbad" med ansiktet? (Du vet, som i reklamen "Ni tjejer pratar om att föda barn, men ni skulle bara veta hur det är när en kille är riktigt förkyld") Varmt bad brukar lösa upp en del också (och så är det skönt för den tunga gravidkroppen) om ni har ett badkar.
Framförallt ska du om du kan sluta med nässprayen. Den kan ge nästäppa i sig själv när man använder den för länge har jag fått lära mig av egen erfarenhet.
Ego: Är hemma och sjuk idag. Jag har haft jobb hela veckan - och skulle ha arbetat i en klass 3:a idag - men vaknade i morse med jätteont i halsen, täppt näsa och ont i lederna. På förskolan trodde de först att jag då bara får ha barnen på förskolan 8-11. men när jag lämnat och var på väg hem ringde de mig och sa att naturligtvis måste även jag få ha barnen på förskolan den tid jag skulle ha arbetat idag.
Hoppas att jag mår bättre imorgon och på söndag, eftersom det är fulltecknat med körkonsert imorgon och att jag ska gå på "Grease" i Västerås på söndag.