30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Å så skönt att det är på gång resande, nu när första steget är klart så kan de liksom inte ångra sig och skicka hem er! Tänker på er idag!
Å så skönt att det är på gång resande, nu när första steget är klart så kan de liksom inte ångra sig och skicka hem er! Tänker på er idag!
Kate: Jag hade elever som var fyrlingar... Tänk hur det blir när de är tonåringar och har kompisar med sig hem
Heja Stramaljbebisen! Vi vill träffa dig imorgon!
Å vad glad jag blir när jag läser att det funkar med tid för Stramalj med make och liten! Nu är det inte ens en timme kvar så jag antar att ni säkert är på väg så jag håller tummarna för fullt!
Fy vad svårt med vacc. Vi vaccinerade oss mot svininfl, jag kände att jag aldrig skulle förlåta mig själv om det hände H något... Vi fick som tur var inga allvarliga biverkningar men andras erfarentheter har gjort mig tveksam till vaccin i framtiden. jag förstår dina tankar Kate och har inget intellligent att säga åt något håll annat än att jag själv absolut skulle vackla... Läskigt med ovanligt elaka RS!!!!
Vi4: Hoppas det bara är virus! Eller en UVI som snabbt kan behandlas med rätt medicin såklart...
Undrar som Mosing och hoppas att allt är så bra det kan vara!
Grattis Stramalj, nu kan jag andas ut och behöver inte kika in här hela tiden .
Men usch Vi5, jag trodde de gjorde ordentlig odling sist? Kommer de kolla vilken typ det är nu då så du får något som tar bort eländet
Vi5: Jag tänkte mest om det typbestämt elakingarna någon av gångerna för att veta om det var rätt behandling. Mig gjorde de ju flera kontrollodlingar på efter bara en GBS-uvi... Jag tycker det känns som de kontrollerat dig dåligt . Hoppas de hittar dunderkuren nu!
Skönt att du är hemma Vi5!
Hejhej Gullet!