• aigee

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Hej!
    Är en urdålig familjelivare! Har ju missat en massa plus! Supergrattis till er! Tjohooo!! Man blir ju så glad!! massor med grattis!!

• aigee

grattis till de två nya killarna i tråden! Vila er i form Afro och Cissi!!

• aigee

HAlloj i vintermörkret. Jag är fortfarande förundrad över hur mycket mindre tid dygnet har fått sedan i oktober... inte en endaste minut kvar till fl blir det, vilket är supertrist! MEn vi mår i alla fall bra hela familjen!! underbart att ha två små tjejer som är mestadels goa och glada!! Har ännuen gång begåvats med ett underbart snällt barn!!
    Kramar till alla er härliga mammor!!! och en extrakram såhär på alla hjärtans dag!

• aigee

tilda: spännande med bebis på g!! tjoho!!

Har varit inne och kikat här lite men inser att det är sällan när ni skrivit 30 sidor på två dagar!! tjoho tjejer!!

här kräks bebisen ännu... minns inte när N slutade med det men det är lite tröttsamt att tvätta jämt! Tur att hon inte har ont av det. det är ju verkligen underbart med två barn! Bara mysigt! Men det tar lite mer tid kan man ju lugnt säga. Saknar verkligen det dagliga tjötet med er! Idag är det lite lucka i schemat och då gäller det att passa på!

• aigee

halloj alla mammisar. Jag förundras över hur extremt lite tid det är till fl nu för tiden. NÅväl, saknar er iaf!  en bamsig kram till er! pussis!

• aigee

HAr inte fått några gåvobags alls till något av mina två barn... har fått båda på sjukhuset i Borås... Men vi har klarat oss ändå!

• aigee

Hormonstin: grattis grattis!!

Hörrni tjejer, det är ju farligt att gå in här och läsa... Man blir ju sugen på en trea!!

• aigee

Hormonstinn: ja, just nu hindrar kopparspiralen Hehe om nåt år kanske... Hoppas att du riktigt njuter av lyckliga dagen!! Skriv något om det så sonen får veta hur önskad och älskad han är när han kommer ut!! (har glömt skriva om min lillskrutt och man glömmer fort!)

Ang nappar har de seriöst ett helt eget liv!! En napp hittades av en hund hos svärföräldrarna, nappar har hittats i rabatten, i samtliga rum i huset, i garderober, i små lådor etc. Men konstigt nog finns det ALDRIG nappar i burken som är till för ändamålet!

• aigee

galet tidigt att säga nåt men inga andra får veta ännu... Gjorde ett gravtest idag på em. Ett plus! Ihhh! Hur man är tvåbarnsmamma vet jag men hur gör man med tre???? Håller alla tummar för att ärtan blir kvar där inne! 

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8