Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

gbg: Vilket underbart vackert slut på din fina berättelse! Grattis!

• Piggley Wink

M73: Om du köpet Gyllenhammars havregryn så är de lite mindre bitar än de vanliga...

Milla: Det kanske var föroreningarna då, för när de trodde jag var intolerant så skulle jag ju inte äta det heller...

• Piggley Wink

Den där blodförlusten lät inte bra Tessanu, fick du nåt blod, eller järn? Jag opererade ju ryggen i januari och hade Hb 103 eller 105 efteråt, och då antar jag att jag inte förlorade speciellt mycket blod alls . Iaf inget de sa nåt om?

Nu har jag iaf lyckats jobba upp det, men mår ändå sunkigt med illamående, lågt bodtryck och trötthet. Vilken vecka är du i Fia? När finns det hopp att må bättre? Jag mådde ju aldrig illa förra gången, nu mår jag illa hela tiden, inte värre på morgonen utan bara HELA TIDEN . Skitsunkigt om jag får säga det själv! Är så trött med så jag vet inte hur det ska gå med vardagen när det drar igång igen efter helgen...

• Piggley Wink

Fia: 7+2 så till vecka 18-20 är det ju en hel evighet!
    Om det bara kan funka i 8 veckor till så blir det ju sommarlov sen och då finns ju mer chans att vila lite... jaja, det är ju bara att bita ihop.

• Piggley Wink

Fia och Lena: TACK! Då finns det hopp om att det bara ska hålla på såhär vidrigt i några veckor till! Det är verkligen gräsligt att må illa när man ätit, inte ätit är trött, gör nånting, eller inte gör nånting

• Piggley Wink

Lena: Min kompis hade en Urban Jungle, den är smidigare att köra än vår Brio enkelvagn, så det var därför jag köpte en UJ singel . UJ är verkligen supersmidig, enda nackdelen är att man inte kan vända barnet mot sig när de sitter, men H har aldrig velat sitta så ändå så det har inte spelat någon roll...

• Piggley Wink

Assar: Det blir ju skitfräckt sätt att fira tvåårsdagen! Härligt att få dem på samma förskola!

• Piggley Wink

Egentligen borde det ingå i kommunens miljöpolicy att alla syskon ska få gå på samma förskola. Här där alla kör bil, eftersom det är rätt långt till allt så blir det ju rätt mycket extra körning med kallstarter för dem som lämnar på flera ställen.... Många bor ju på ganska långt men ändå gångavstånd från dagis/skola men ska man vidare till jobbet så kör man ju ändå bil dit, dessutom är det minst en km bilvägen från där de under fyra går till där de äldre går. Inte hållbart för miljön!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8