Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Mina barn däremot har aldrig tagit i alls. Det har liksom inte synts på dem alls. Iofs har de ju båda mer problem åt andra hållet, så fort de ätit fullkorn eller nåt annat speciellt (vet inte vad de har i maten på förskolan egentligen) så blir de lösa i magen. Idag bajsade n tre gånger på em, gult, löst och illaluktande. Undrar vad det var i den grytan de fick till lunch?

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Jag gissar på ett paket/månad för N också, jag brukar känna på mig när det håller på att ta slut. Lagom när det stått med på handlalappen och finns hemma brukar dlappen komma upp på facket på förskolan

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

asap: Vår läkare sa att sånt tyder på bra överlevnadsförmåga. Alltså att kunna sätta sig över trötthet mm när det är grejor på gång. Båda mina barn är precis så!

• Piggley Wink

Våra barn kastar inte grejor så ofta, de mer skriker och sprigner omkring, blandat med skriker i en hög på golvet. Dessutom bankas det gärna med saker i bordet och då får man tillsägelse och om det inte hjälper konfiskeras leksaken. Vissa leksaker kommer aldrig tillbaka om de är såna som bara bankas hela tiden. Jag tycker det verkar som olika leksaker inbjuder olika mycket till tråkiga beteenden?

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Jag tycker också Up&Go funkar bättre på natten, de sluter liksom åt bättre...

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Jag och H kan sitta två, barnen åker jättebra ihop. Det enda svåra är väl hur den förvaltning ska hålla i sig om man kör vilt? Funkar förmodligen jättebra som transport. Det finns dubbelpulkor på Coop annars har H sett

• Piggley Wink

De sitter absolut mycket bättre på snowracer. N satt bra på den förra säsongen, han fyller ju i nov så han var väl 13-14 mån när snön kom

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8