• aigee

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

tack tjejer va ni är söta!! BEhöver faktiskt lite tålamod slängt hitåt fastän jag är lärare och ganska tålmodig i mig själv.

ELa: ang vaccin tycker jag det är jättesvårt! JAg tog svininfluensasprutan förra året men inte varken make eller dotter och ingen av oss blev sjuk TÄnkte att jag hade störst smittorisk pga jobbet men att N som bara var hemma och maken som jobbar på trist kontor inte hade så hög risk att bli smittade. Kanske du klarar dig om du ser till att mannen blir vaccinerad?! Vad vetg jag. Känns det ttrygggt så ta den!

• aigee

Ela: visst är det bra att ställa frågor här, bilden blir liksom klarare i ens inre ibland utan vettiga svar från sina medsystrar!!
    Lena: det räcker ju faktiskt med minuten efter om du frågar mig

• aigee

Lena: vi är fler som har för lite att göra, spamma på du bara!!

Måste säga att amningen var da shit förra gången. GIck ner massor! Tio kg mer än vikten jag hade innan jag blev gravid! Hoppas att det funkar lika bra denna gång (och att viktnedgången startar inatt eller imorrn eller så)

Oh, undrar om maken är klar med däcken nu? Det skramlar om källardörren. Kanske man skulle göra en kopp te till honom och dela resten av chokladbollarna med honom. Det är han värd!!!

• aigee

Lena, bara att svänga förbi!! Och jag är ungefär som tjejerna i biggestlooser i vanliga fall så extra 10 kg  ner var helt ok!!

Aj, kan nästan inte gå och knappt sitta heller, kanske lika bra att gå och lägga sig?!

• aigee

juni: är du säker på att du vill ha detaljer?!! Såhär. en människa tar tag i tappen och gnuggar det hårdaste som går samt försöker pressa in ett finger I öppningen till livmodertappen och sedan gör åttor runt tappen med två fingrar. Nu råkar tappen dessutom sitta långt in så jag har m,est ont i bäckenbenet av övriga knogar som inte "fick plats" Är fortfarande ömt när jag gå¨r! oh joy.