Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Assar: Hrmmm, kanske är det så att jag och Vickan inte shoppar ihop

• Piggley Wink
    Syster Norr skrev 2011-12-25 15:50:42 följande:
    När vi fått C informerade hon både oss och min mamma om att hon inte tänkte vara barnvakt, det fick min mamma ta, däremot kunde hon passa hunden om det behövdes.
    Charmigt... 

Jag tänker allt oftare att jag har underbara föräldrar och svärföräldrar (tyvärr gick ju svärfar bort i höstas men iaf). De ställer upp varje gång de kan och några gånger till. Iofs så frågar vi ju bara när det kör ihop sig, men det gör det rätt ofta i vår vardag... Ibland skulle det vara skönt att vara barnlediga tillsammans någongång, men när skulle det hända?

Milla: Tror du inte marknaden ökar igen efter jul? Eller till våren när folk börjar ge sig ut å utflykter igen?
    H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Hormon: Men hur länge är det kvar? Usch och fy för att ha det sådär, kommer alltför väl ihåg känslan

Ang rea så insåg jag att jag inte orkar gå i affärer med terroristbarnen, så jag shoppade på nätet istället

• Piggley Wink

Dricka själv EFTER en fest . Det förstår jag verkligen att du vänder dig mot! Här går maken oftast upp tidigt på helgerna och ger sig ut och jagar, och då dricker han ju extremt måttligt kvällen innan... 

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Jag har varit rätt sur på honom igår och idag, men han är nog rätt bra iaf Hjärta.

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Vart har vår väninna i SydAm tagit vägen? Tänkte på henne nu när jag skulle lägga mig och kan inte kika in på hennes sida på fånen

• Piggley Wink

Har ingen erfarenhet men gillar att den lutar, det måste ju vara bra både för luft i magen och snuvig näsa.

• Piggley Wink

Pysslig: Systersonen, 9år, var helt plötsligt inte tvärsäker längre när jultomten aka maken varit och hälsat på! Jag tror du sett bilden på Fb. Hrmmm, jag blir nog heller aldrig vuxen

Skönt med vagnen Milla!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8