Inlägg från: malinkat |Visa alla inlägg
  • malinkat

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Milla, tack, det hoppas jag med! Och oj vad det låter påfrestande med G ibland, man får trösta sig med att det går i perioder. Vi har just haft brottningskamp igen med E vid påklädningen. Än så länge vinner vi

• malinkat

Juni, hur gick det på Liseberg?

Cissi, så sött! Alfred ville somna i sina nya inneskor förra veckan, men där satte jag nog ändå gränsen..

Ela, hur går det?

Trots ja..... fråga min käre make, han skulle nog säga att jag också är i trotsålern, har NOLL tålamod när saker och ting inte funkar som jag VILL att de ska funka. Och helst utan ansträngning...  

• malinkat

Juni, de är absolut något att ha Det man kan tänka på är att objektiven som följer med detta kit inte är mycket att hänga i julgranen (passande nog nu då), men de duger till att börja med, och nytt objektiv kan man alltid köpa till när ekonomin tillåter Jag är Canonist, men Nikon är säkert bra den med Sara har undersökt saken ut och in, henne kan du också rådgöra med. Men har du funderingar skriv på du bara.

• malinkat
    Namaste72 skrev 2010-12-17 09:28:40 följande:
    Bäst ni tar tid på er i så fall, om ni ska till lokala kamerabutiken. Vårt besök där tog 2,5 timme sist
    Alltid bäst att göra lite research först, så man inte känner att man måste svälja allt försäljarsnack Kom ni ut med en kamera också, efter 2,5 h?
  • malinkat

Juni, låter som en trevlig utflykt! Vi ska sätta oss i bilen och åka till BR för att se om de har en pulka till övers. Slutsålt ÖVERALLT eller så finns bara de där svindyra i trä. Skulle ifs gärna investera i en sån, men vi har ingenstans att ha den sen......

• malinkat

Ela, hoppas du slipper BM-besök på tisdag!

Och jotack, vi hittade.....ett tefat! Pulkorna var utsålda överallt verkligen, men på en leksaksaffär i ett evighetslångt inköpscentrum vars existens jag inser att jag helt missat, fanns dessa tefat. Succé! Stort och fort Och som du säger Juni, denna orkar ju A släpa upp själv  Elvira var dötrött så hon slocknade i bilen på väg hem, men det lyckades i alla fall. Hon hade en sån rolig kväll igår när hon bara vägrade somna och inget duger. Och jag hade en massa jobb att göra, lite har jag fått skjuta upp till idag (fast jag skulle nog behöva sova...) Behöver jag säga att jag längtar efter att T ska komma hem efter denna vackan?? Det har varit mysigt också förståss, men med E sjuk och allmänt mamma-klängig, risiga nätter och tidiga mornar.... puh! Och så LÄNGTAR jag ju efter HONOM också, inte bara efter avlastningen  Han sitter nog på flyget nu!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8