30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Anna: aaah, man lär sig nåt varje dag
Anna: aaah, man lär sig nåt varje dag
Eva och Assar: eller som jag, när håren växer ut igen så blir det ju massor av kortare hår samtidigt. Inte så lätt att fixa en frisyr Jag har massor av hår som är 4-5 cm långa. Nästa gång får jag väl klippa allt i deras längd Frisören kommer bli lycklig iaf att få klippa ordentligt
Assar: Men om de långa håren fastnar så är det ju faktiskt praktiskt att ha korta också
Mina korta är ju 2-4 cm nu, så jag hoppas på att slippa trimmern Jag har bokat tid hos frisören nästa vecka, trimma kan jag ju iofs göra själv Då kan ju maken och jag ha samma frisyr, hur husvagn vore inte det?
Så underbart att läsa hormon! Jag vart faktiskt också chockad att N hade snopp, jag hade ju liksom inte tänkt tanken att det inte skulle vara en tjej
Fisk: Jag har fått kliande hårbotten utan att vara gravid funderar faktiskt på om det är det extremt fuktiga vädret?
Igår var vi på dop, jag och barnen. H lekte utanför med de andra barnen när vi skulle gå hem. Lyckades skrapa upp hela hakan och kinden samt spräcka läppen på insidan på flera ställen... Hon skulle åka rutschbana . Stackars liten, hon grät jättelänge, inte alls likt tuff-H.
H går 8.45-13.45 tre dagar. Personalen har en kanonplan, när syskonbarnen hämtas så börjar de andra gå in och förbereda sig för mellanmålet, så alla hjälps åt att plocka in uteleksakerna då. Då behöver ingen bryta leken före övriga.
Fisk: Det är fascinerande det där, kärleken till H växer trots att den delas med kärleken till N och maken!
Grrr för möss, men det låter som ni har en bra strategi i kriget!
Lady: Jag har ju helt glömt svara dig, förlåt! Svärfars begravning är på fredag och imorgon ska jag klippa mig. Hur länge är du kvar?
Varför sova mer än varannan natt .
När den ena somnat om vaknar den andra