• aigee

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

FIa: wowwww!! ÄR superimpad av att du fixade "rätt" datum!! Supergrattis till sonen! SKa genast tala om för magen att det verkligen är dags att komma nu.

Juni: skönt att en maskin tvätt kan hjälpa så bra!!

Lena: VILA!!!! Frysta bullar är jättegoda och hur bra som helst!

Ego: varit hos bm idag effter dagislämnet... Bltr ok och eftersom jag inte känt nåt på hela natten fick jag lyssna lite också. PÅ måndag ny tid hos bm om inget hänt. Känns som om vi kommer lägga upp en plan på måndag.
    Btw; mina päron ringde när jag var hos bm, jag ringde upp när jag var klar och berättade att allt var ok. Tror ni inte mamma ringer när jag öpnat dörrn? och frågar SAMMA sak igen... suck och stön. kan man inte få va ifred i två minuter?? Nåja, de vill ju bara väl...

• aigee

Lena: de få ju gärna ringa en gång om dagen men tre gånger på en halvtimme blir lite tjatigt... Och du, dags för dig att läsa lite ALfons...

Ang present... N fick present av mig igår och av sin pappa när han kom från jobbet.. vaddå dåligt samvete för att hon fått sova borta två nätter... Har sparat två böcker i "presentskåpet" Kanske tar med dem till BB så vi kan sjunga lite ihop...

Igår badade vi N även denna gång gick det helt ok. Sedan klippte jag hennes lugg... oj, va kort det blev. Men hon är söt ändå och dagiskorten är ju redan avklarade och det är ett tag till jul.... hihi sötnosan!

• aigee

Sara: oh, joy vilken natt. Tycker verkligen du ska dra hem så fort du kan och sooooova!! Stackars! EN annan sover dåligt men har bara sin egen blåsa att skylla på. Idag vaknade jag inte förrän fem!! storligen förvånad efter som jag brukar gå upp en gång i timmen.... Fast då behöver jag ju inte greja med trött bebis!! Hoppas era nätter snart sanrt blir bättre!!

• aigee

oj, musik kanske man skulle tagit med.... näää, planerar att inte ha tid att lyssna på musik... ska ju föda barn!! Får tydligen inte heller föda barn på Lördag för då har vi ingen barnvakt.... hur ska jag lyckas med det?

• aigee

Hoppas att min päron ordnar nåt bra typ min faster som stand in eller nåt. En av dem måste ändå låta bli vinet eftersom de kör till festen de ska på.

ställer frågan om skötväska här med. Vilken ska man ha`? Hade en begagnad sist och den ser ganska sliten ut måste jag erkänna. Hjälp!

• aigee

Bra pyttis! Kan ju faktiskt använda min nya coola Esprit väska. FÅr komma på nåt annat kul att ödsla pengar på!

• aigee

Juni: söta h!!

Ingen bebis ännu. Dagens plan: utflykt till mina föräldrar! Höstmys!!

• aigee

nässpraystjejer.. byt till renässans! Mycket skonsammare och inte beroendeframkallande....

lena: halsfluss?? inga vita prickar på mandlarna??

väntar på pizzanight. Undrar vilken sort jag ska välja?!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8