Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Mysigt Moppen!

Fiji din stackare! Har du varit hos sjukgymnasten? Jag fick ju akupunktur som smärtlindring varje vecka i slutet, funkar kanon på mig iaf. Jag fick ju ändå hålla mig lugn, men hade inte lika ont.

Kan inte sova, har varit vaken en timme nu. Nackdelen med hotellrum är att man inte kan göra nåt utan att väcka de andra

• Piggley Wink

Fiji: Här kan man få akupunktur hos sjukgymnasten för 80 kr per gång, ingår dessutom i högkostnadsskyddet (jag hade ju just opererat ryggen och varit på massor av besök före och efter så akupunkturen blev gratis).

• Piggley Wink

Eva: Om det luktar mögel funkar det att tvätta i bikarbonat. Ättika/vinäger dödar mögelsporer...

Fio: Jag har också vimsiga minnen...

Fiji: VILA!

• Piggley Wink

N är förresten knottrig på hela kroppen. Blev tokigt med insomnandet ikväll för vi var på kalas och senväckte H honom så jag har inre riktigt koll på allmäntillståndet. Googlade och scharlakansfeber verkar ge mycket rödare utslag så jag hoppas det inte har nåt att göra med mitt halsonda...

• Piggley Wink

Eva: Grannens sto hade fölet bakfram, de fick inte tag på lokala vet, distr vet hade inte tid. Vår veterinärs pappa som är läkare klarade biffen .

N var lika knottrig idag, ingen feber och han är inte påverkad så jag satsar på värmeutslag. Vi får väl se... Imorgon ska vi ut och segla med kompisar, tar ledigt en dag från byggandet

• Piggley Wink

Lycklig: H och N kom på exakt samma dag i förhållande till bf. Dessutom är båda födda på tisdagar

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Hurra Hormonstinn!!!!!!!!

Nämen Lycklig, nu när ni äntligen bestämt er

Fio: Ela är grym på graviditeter och förlossningar, men jag tror hon skulle behöva lite mer sömn innan hon är "påt igen", eller vad säger du Ela? 

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Kram Lycklig! Jag har ingen koll, men bidrar med att hålla tummarna för liten!

H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8