30+ som väntar/har fått syskon, del 8
En bekant hamnade på neo med barnet i respirator efter planerat snitt i höstas. Lungorna var inte färdiga . Nu mår pojken jättebra!
En bekant hamnade på neo med barnet i respirator efter planerat snitt i höstas. Lungorna var inte färdiga . Nu mår pojken jättebra!
Det ålanerade snittet var alltså nån vecka före bf och han fick ligga i respirator en vecka. Det tog 10-14 dagar innan de fick komma hem
Zenobia: storasyskonen har kommit efter bf, jag vet inte vad de tror men lite läskigt är det tycker jag
Usch och fy för sjukor och hemskheter! Hoppas de ger sig iväg från alla 30+are snarast!
Idag har vi varit på barnmässan. Kompisen kunde inte så jag och barnen åkte själva. Vi har haft en härlig dag men blev rätt trötta på slutet. Bilkön hem var inte superkul... Har kollat teater med Mamma Mu, hoppat studsmatta och shoppat lite. Måste tipsa om de underbara mössorna från Frithiofs i Åre. Superfina! Köpte lite kläder från Kameleont också, gillar dem och har köpt drm förut. Nu ska jag försöka få lillkillen att somna också, så jag kan få softa lite. Maken jobbar.
Hrmm fånen ville att lillkillen skulle skrivas mullbänken, vad är en mullbänk?
Tack Fio för info.
N hade också såna bajsvanor ett par veckor men sen blev det som vanligt igen. Nu bajsar han flera ggr per dag igen sen vi började med rotsaker, välling och gröt. Fortfarande ammar han fyra-fem ggr per dygn men får de andra tre varje dag.
Nu somnade N så snart får jag litevin
Mycket man lär sig här
Vinet smakar bra, det blev en Dandelion för det var den enda som hade skruvkork jag hatar att öppna andra och maken är inte hemma
Assar: det ska jag göra! Har fortfarande presentcheckar kvar på systemet, min söta farmor ger ossbarnbarn det varje år. En superpresent faktiskt!
Lycklig: vi var där från 11 till 15.30 kollade teater och hoppade studsmatta varvat med amning och shopping..
Ela: härligt med grötsovning!
N hade 38,1 i natt och var väldigt orolig. Nu har han 37,5 så jag hoppas han är ok till vaccineringen på måndag. H har börjat cykla utan stödhjul så vi har motionerat en del idag . Härligt med sol!
Kram Lycklig!