• asap

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Resande - Häftigt att ha känt bebisen därinne!
    Jag var så glad att jag nästan bara har manliga arbetskamrater när jag var gravid med E och inte ville berätta. Jag tror det gick alla killarna förbi när jag plötsligt slutade dricka kaffe och istället blev ständigt skorp-knaprande, de fattade ingenting.

• asap

Milla - Jaha, du menar "som att din nyfödda Elsa fyller 2 om två månader"

• asap
    Elsis skrev 2013-04-15 21:56:54 följande:
    Asap, ja Elsa är ju stor, det måste hon vara eftersom min E är det nu när hon ska bli storasyster, det hjälper inte att Elsa är lillasyster, hon är ju en vecka äldre än E:) E själv säger "E ingen bebis. E är litet barn"
    Ja, det finns många tecken som tyder på att hon börjar bli stor:
    Ida var bara en månad äldre än Elsa är nu när Gustav kom och Ida blev storasyster. Då var hon ju stor!
    Elsa väljer numera också att inte sova middag varje dag, samt att sitta på vanlig stol och vägra antilopstolen.
  • asap

Älgen mfl - Det låter ju väldigt logiskt att det även finns pappadepression. Det är ju en stor omställning för dem också att få barn, även om de inte är lika påverkade av hormoner i sammanhanget.

• asap

Kaz - Åh, så spännande! Vad säger de på förlossningen? Ska du åka in och kolla iom att det är missfärgat?

• asap

Hemulen - Det låter som ett toppenbra samtal, så skönt!

Undrar hur det går för Kaz..

• asap

Kaz - Grattis!! Så härligt att han är här, och du slapp gå över tiden också!

Vi4 - Klart du borde få kolla igen.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8