30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Här valde man rätt dag att smygläsa - GRATTIS ELA!!!
Här valde man rätt dag att smygläsa - GRATTIS ELA!!!
juni härligt med bra resultat
juni - frustrerande, men det är så det ofta fungerar tyvärr. Man får ett brev med en tid och förväntas kunna, de blir typ förvånade över att man ringer o vill byta Som tur är är vår kontaktsköterska på viktigaste avdelningen jättegullig och ringer alltid vid ändringar och har aldrig varit neggig när vi ringt och behövt byta, det är mycket värt!
tjuvläser - Juni, underbart skönt att du fått svar på dina frågor om ks vs vaginalt. Väldigt lätt för mig att tänka KS som karolinska också, det är där vi är med E. när vi är på sjukan. Fast mest på ALB såklart, Astrid Lindgrens Barnsjukhus. Så det blev lite förvirrat med folk som skrev om ALV i somras, undrade hur kul man kunde ha på ett sjukhus egentligen
Här bara ramlar det in bebisar!
GRATTIS fia, aigee och lena!!
*smyger också in och tror jag fått en släng av 35-årstrotset* Det är bara nån vecka kvar innan jag fyller, så det dök upp precis runt födelsedagen Jag är arg på ALLT! men ingen lyssnar på mig
"viiiiilll inte haaaaa mööössaaaa, inte haaaaa vantar *dra av vantar och mössa och kasta demi snö, snömodd eller vattenpölar*. Och så åla mig om någon försöker hjälpa mig på med jackan
Men fiji - vad är det jag läser! Grattis till pickande hjärta!
Milla - vilken dag! Jag blir utmattad bara av o läsa! Skönt att det gick förhållandevis bra vid olyckan!
fio - vi har grind för köket där det finns farliga saker i nåbara höjder samt kattens vatten- och matskål och en hasp in till badrummet med kattlåda, toaborste och annat kul. Resten av lägenheten är E-säkrat och ok ifall han tar sig upp. Oftast väntar han i hallen utanför vårt rum, eller så hör vi när han är på väg upp, men det känns skönt o veta att han inte kan göra alltför mycket skada på lägenheten eller sig själv om han tar sig upp på egen hand.
Lycklig - funderar på om du kanske borde prova högre stödisar? Jag körde med stödstayups och stödstrumpbyxor när svullnaden var som värst. Och hade dem heeeela dagarna, så fort jag ex duschade för länge på morgonen började benen svullna.
Jag skulle råda dig till att INTE försöka för mycket med mat och frön och frukt. Det ÄR svårt o hålla magen igång när man är gravid och är du dessutom lite rädd och inte vill trycka på är det lätt att man blir väldigt hård. Prova inolaxol eller något annat bulkmedel - det är i princip bara fröskal från fiberrika frön som är helt naturliga och bara lite smaksatta. OM du vill köra mer naturligt kan du köpa husk i livsmedelsaffärer på den glutenfria hyllan. (som om den gick att äta ) Det är den typen av jättebra fibrer som gör gott för magen utan o stoppa upp, den blandar man med vätska och tar som medicin. Det är inte så gott, men vad gör man inte...??? den exakta dosen vi brukar rekommendera för husk minns jag inte, men jag kan kolla imorron om du vill?