-
ja körde 1kr på allt utom skorna där "fegade" jag och tog 15resp20kr utrop. även om ja bara för utrop på dem ärja nöjd, de är ju endå begagnade skor så.AochJsMamma skrev 2011-01-16 17:49:56 följande:ska lägga ut lite auktioner, men tvekar.. kör alltid på 1 kr men frågan ör om jag vågar det..? höga utrop istället kanske?
-
ja fick 81kr för en villervalla, (08:as modell m. stjärnor) bra med tanke på att hon gav 6kr under nypris med frakten
-
flera av tröjorna som är ute nu för mig, är bara eg. 1-9kr auktioner. men känner att hellre att nån får de och får användning av dem än att ja slänger.
men vissa saker som är ute vill ja verkligen få upp i pris!
-
jo skulle gjort de men vi har inget sånt här tyvärr....Sophie81 skrev 2011-01-16 20:54:33 följande:såna grejer brukar jag sälja på loppis på öppna förskolan och ibland har vi ett eget loppisbord på lokala loppisen här 1 g/år. brukar vara ganska smidigt att bli av med barnkläder. har även själv tokfyndat superfina kläder
och de få bytesmarknaderna är omöjlig att få plats på, folk bokar de 30platser som finns flera månader i förväg -
mailade också..
man förlorar ju då folk inte kan se ens bilder....
-
har 20 ute och de är hittills uppe i 410kr
hoppas på massor med mer innan söndag!
-
ja har ett par ute och 2 i minnes.AochJsMamma skrev 2011-01-18 20:28:47 följande:oooohhh yeah.. då banne mig ska det ut en hel hög.. Men blir iofs kanske bara de tre första eller liknande..jaja.
Mina auktioner går faktikst helt ok! Känns skönt. Några har gått på Köp Nu, och 1 kr går uppåt, budar på ganska bra.. imorgon ska jag fota lite och få utr mer tror jag.
Fråga: har två par Nova star haremsjeans. De som är till våren, lite tunnare utan foder. Tycker ni att det är för tidigt att lägga ut dem? Kanske bättre att vänta lite? Eller vad tycker ni?
mina går dåligt. men de är för de är en blekt fäck ca 1cm på låret antar jag, men ja har inte märkt de innan, syndes ju så jäkla väl på bild bara :-P
vilken strl har du? -
´la upp 20 auktioner varav 15 med 1kr utrop 1 m. 100kr och 4 m. 15resp.20krKristyr skrev 2011-01-19 14:17:05 följande:hmm vad bra det går eller inte
la upp 1:- ingår, 16st
wow har fått två bud på 1:-vardera (ja, men så blir det om det bara är en som hra bjudit)
och en sak har gått på köp nu.. SUCK!
den med 100kr har ja fått utrop
de med 15resp. 20 har ja inte fått utrop än.
de med 1kr har ja fått utrop på 13st, mina auktioner är hittills uppe i 473kr
håller tummarna för att komma upp i 1000kr innan avslut på söndag. de med 1kr har ju gått bäst hittills visst, vissa sämre än andra. men har svårt att sätta bud så låter hellre köparen bestämma priset för då blir de alltid nöjda, de budar ju inte om de blir för dyrt så -
Man är nog allt lite traderaknäpp.
har avslut på söndag men varje ledig stund vid datorn måste ja kolla om de gått upp.
om ja har tåkigt kan ja bara sitta och uppdatera "aktiva" sidan
nu är mina uppe i 484kr vill helst att de ska gå över 1000kr gränsen tills söndag.
Tror ni PS2 spel är nån mening att sälja?
vår sånn konsoll gick sönder i veckan så tänkte bli av med sambons alla spel.
-
nejnej. detta va ju en anledning att bli av med skitspelen som tar plats och spelas för sällan, vi använde konsollen som DVD..piiiinkcat skrev 2011-01-19 18:28:40 följande:Hehe, inte köpa en ny konsoll då?
så nu måste vi ha en ny dvd istället :-P