Inlägg från: Pumanprinsen |Visa alla inlägg
  • Pumanprinsen

Traderatråden nr 16

Raira skrev 2010-03-30 13:41:29 följande:
     ja suck jag gjorde det . jag hadde väntat i evigheter på den . jag betalade derekt jag fick vinnarmejl (sen med den med) väntade evigheter och mejlade när den var sen , fick vänta på svar sedan kröp det fram att hon inte postat den .Aktionen gick ju ut 28 feb och fick jag  den i går så jag fick vänta en månad . när det var fel st och katthår på den så orkade jag bara inte försöka med att få mejl kontakt . jag blev sur - visst jag har pms oxå så det spädde jui på ilskan oxå .Om det stod att hon var trög på att posta och att hon hadde djur hemma såå skulle jag givetvis inte budat i första taget .
    Förstår,, ibland orkar man inte med såna säljare....
    Borde vara spärr på oseriösa med en gång
  • Pumanprinsen
    mariahammarberg skrev 2010-03-30 15:07:23 följande:
    kan man ändra annonser? dvs ändra till köp nu?Inser oxå att om jag inte får sakerna sålda får jag ändå betala en "osåld" avgift
    Ja det kan man.. på fler alternativ vid annonsen finns det två val ändra eller avbryt
  • Pumanprinsen
    September09 skrev 2010-03-30 15:10:23 följande:
    Men varje reservationspris kostar ju dig 25 extra/annons?Vilket gör att du i slutändan knappt kommer tjäna på dina sålda saker?Eller har jag fel?
    Ja har för mig att reservationspris kostar extra
  • Pumanprinsen
    Lilla Ego 07 skrev 2010-04-06 07:52:52 följande:
    Kanonbra ju! Tror att det kan skrämma iväg budare annars om frakten blir för hög. Iofs kanske man inte har tillgång till schenkerombud och då är det ju inget att göra åt isf.
Svar på tråden Traderatråden nr 16