Inlägg från: anette 81 |Visa alla inlägg
  • anette 81

Fick mail av en som har vunnit en av mina auktioner, i mailet stod det:

Hej,

jag vunnit en av dina auktioner, men nu är det så att jag har alldelles för många skulder just nu, och jag undrar om det går bra för er att jag ska betala i slutet av månaden (27 augusti).  Vilje bara förklara det.

Varför budar man då???

• anette 81
    TvåTrollsMamma skrev 2010-08-11 20:26:50 följande:
    Hahah finns så mkt konstiga människor. Min mamma köpte något på tradera, så satt in pengar på kontot. Men varan kom aldrig sen så mamma skicka ett mail. Då kom svaret 1 vecka senare : oj ursäkta men jag har inga pengar till frakten, går det bra om jag skickar till lön
    det handlade om 37kr
  • anette 81
    trolltriss skrev 2010-08-15 21:21:57 följande:
    HAR nu satt ut resten och väntar på att buden skall rasa in,,,,,,

Har haft 68 besök på min MOLO rainbow overall, och priset har höjts med 6 kronor,,,,
    hoppas den ligger i mååååånga minneslistor nu då.

jag bl a
  • anette 81
    HonSomVet skrev 2010-08-23 15:37:01 följande:
    Har ute en fodrad regnoverall och folk är ju helt knasiga!! Hade utropspris 99 och köp nu 149, nu är den upp i 250 snart! Med frakten är de snart uppe i nypris om de fortsätter. Jag blir helt nervös!
    vad heter du på tradera?
  • anette 81
    Aprikos skrev 2010-08-23 18:36:10 följande:
    Fick hem en jättefin pop-overall idag, som jag vart lite fundersam över skicket på. Och den är så himla fin! Jag är helt överraskad, lätt ett av mina topp 3 köp på tradera. Det är ju väldigt kul att bli överraskad åt det hållet, kan jag säga. Haft några besvikelser det sista, när folk skriver "nyskick" och så visar det sig att deras nya kläder hämtas på soptippen helt utslitna och trådiga. kan ju konstatera att vissa säljares nyskick och mitt nyskick inte riktigt är samma alltid.
    vad hette säljaren då
  • anette 81
    maximum skrev 2010-08-25 11:16:16 följande:
    Har nu lagt ut mina 2 första anonser på tradera. Så återstå att se om man fastnar i säljar träsket. Lite spännande är det ju.
    vad heter du där då`?
Svar på tråden Traderatråden nr 16