Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

Tettan skrev 2010-04-11 20:05:34 följande:
    Jag har en köpare som har mailat att hon har betalat igår. Dock syns inte pengarna på kontot ännu, men hon har väl en annan bank än jag.Skulle ni ha vågat boka (och därmed också betala) frakten till Schenker??? Jag skulle gärna vilja kunna skicka paketet i morgon om pengarna kommer in. Visst borde man väl kunna lita på att hon har betalt när hon har mailat det?
    Kolla hennes tidigare omdömen så ser du om hon är seriös, jag brukar alltid göra iordning paketen när köparen mailat och hittills har jag fått betalt av alla som mailat om det
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-04-12 17:43:42 följande:
    Har bestämt mig för att köpa Sodastreamer nu Sitter med senaste versionen av Prolistern och är riktigt glad åt dra bilder funktionen,superbra ju
    Vi har det i dörren på kylskåpet...barnen älskar bubbelvatten och så smidigt att de kan ta själva...så köp ett nytt kylskåp istället
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-04-12 20:54:26 följande:
    Vad kallas shorts med hängslen eller korta hängslebyxor? Om nån förstår vad jag menar
    Hängsleshorts säger jag
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    anette 81 skrev 2010-04-13 09:26:44 följande:
    hon påstår att det står där att det är en fläck under katten (syns även svagt på bilden). Jag ser då ingen text.Van tröjan
    Det står ju ingenting...du får maila henne igen
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Linastrumpan skrev 2010-04-13 14:23:29 följande:
    Om du tog ett KÖP NU och fick detta automatiska vinnarmejl skulle du betalt frakt eller ej??"Totalt belopp att sätta in på mitt konto xxxxxxär slutsumman på auktionen plus portokostnaden jag angett i auktionen i portofältet. (detta gäller ju inte när du tryckt på KÖP NU knappen för då står jag för portot!)"
    Nej då hade jag inte betalt frakten...det står ju hon för då
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    {#lang_emotions_yell} Är sur idag, datorn la av precis innan jag skulle ninja X Karin´s popshorts igår kväll
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16