Traderatråden nr 16
skrymmande är över 3 cm tjockt och/eller över 60 cm långt tror jag.
Men suck... Nu funkar inte bilder.. IGEN!!!
Sitter och chattar med en supportmänniska...
19:59 Det verkar inte som om jag varken kan ändra eller göra tillägg till min auktion alls.. Har provat flera ggr. 19:59 Då kan det vara så att det är lite tekniska fel just nu som orskar även detta, men vi ska självklart undersöka saken närmare. 20:00 Ja men det har ju varit så rätt ofta nu på sistone, värst är det ju med bilderna..? Rätt kasst om man har avslut denna tid, och INGEN kan se ens bilder. Man förlorar fruktansvärt mkt bud på det. 20:00 Nåväl.. Kan inte göra något tillägg till min auktion heller... 20:01 Beror detta på min auktion eller på att siten allmänt buggar?? 20:01 Det står Något gick fel!
Åtgärden kunde inte slutföras, vänligen försök igen.
20:03 Vi beklagar självklart att det har varit lite problem, men våra tekniker jobba för fullt för att hitta en lösning så att problemet ska försvinna. Om det är bildproblem just nu så kan det alltså vara relaterat till att du har problem att ändra auktionen, men pröva annars gärna att ändra auktionen senare ikväll. 20:05 Ja det trista är ju att man kan ju inte göra nåt som säljare. T ex hade jag avslut igår kväll, och mina bud gick upp kanske 25-35% sista timmen. Om jag inte har några bilder sista timmen förlorar jag ju detta. Många med mig tycker det är riktigt dåligt. Hoppas verkligen ni råder bot på detta omgående, annars vågar man inte lägga ut några auktioner på ett bra tag till. 20:06 Jag försår verkligen, och jag kan försäkra dig om att teknikerna gör sitt bästa för att ordna detta så fort det är möjligt.
Sry för konstig formatering...