Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

Sophie81 skrev 2011-01-16 19:44:35 följande:
    är det ngn som vet nypriset på Villervalla-mössa? Jag har ju flera stycken men helt glömt bort vad de kostade.
    är det 99 kr eller 149 kr? Är det 99 kr satte jag nog för högt köp nu.
    99
  • Mamma till Simon
    Grodan33 skrev 2011-01-17 18:16:15 följande:
    Hej i tråden har en fråga har för första gången råkat ut för att posten slarvat bort ett paket för mej som jag skickat=( Jag skickade det för 1 och en halv vecka sedan. Hur stort hopp ska man ha att det kommer fram=( Då köparen känner sig blåst på köpet, Fast jag har bara 1700 postiviva omdömmen och alldrig har lurat någon. Men trist när det händer.
    handlar det om mycket pengar? ni kanske kan dela på förlusten?
  • Mamma till Simon
    Grodan33 skrev 2011-01-17 18:19:41 följande:
    Nja det handlar om 126 kr med frakten. Ja det kanske man ska ha som förslag om det inte dykt upp om en vecka det kna det ju förhoppningsvis göra=)
    ja håll tummarna för att det dyker upp, tycker att ett sådant förslag visar hur ärlig man är som säljare. Även om det inte är något man behöver göra egentligen Glad
  • Mamma till Simon
    Grodan33 skrev 2011-01-17 18:30:14 följande:
    Ska skicka mejl. Men trist när de inte kommer fram men någon gång ska ju var den första gången efter typ  mer än 1000 försäljningar så det är ju bra i alla fall =)
    ja tyvärr är det nog så att det kan hända även om det sker väldigt sällan
  • Mamma till Simon
    piiiinkcat skrev 2011-01-18 12:05:44 följande:
    Suck, råkade sätta in T-fakturan på fel konto.. undrar dock vart de tog vägen.. ett Swedbankkonto.. har de det också tro? Eller.. Jag tänkte bara att det stod Tradera och satte in pengarna.. men sen såg jag på fakturan att de har postgiro.. =/ Mailat dem så får se vad de svarar.
    nä bara plusgiro tror jag har aldrig sett något annat alternativ
  • Mamma till Simon
    Sophie81 skrev 2011-01-19 15:23:02 följande:
    *nervös* kollade precis mina auktioner för första gången sedan igår kväll och kanppt något har hänt och imrg går dem ut!!!! Jag hade hoppats på att de stigit flera hundra kronorFörvånad
    samma här, händer ingenting Rynkar på näsan
  • Mamma till Simon
    StaffenAssar skrev 2011-01-19 17:53:19 följande:
    Mina auktioner går okej, har bud på det mesta och har fått en del sålt på köp nu, men klart att jag gärna vill att de ska gå upp mer. Men har inte avslut förrän på söndag, så förhoppningsvis stiger de lite då iaf.
    Nu har jag rensat lite i barnens byrå igen och tänkte väl lägga ut mer snart. Men jag velar lite, har "höstmotivet" som jag kallar det från pop, bruna med orangea löv och så skogsdjur typ räv och uggla... Tror ni det går nu eller ska jag vänta till i höst? 
    jag hade väntat tills i höst med dem
  • Mamma till Simon
    Gummsan82 skrev 2011-01-20 13:35:01 följande:
    Redan?

Får ta det vid nästa löning. Måste hinna sortera ut, ev. tvätta och laga, fota och skriva.
    ja men jag sa inte att det gick bra Flört 
  • Mamma till Simon
    star67 skrev 2011-01-20 14:50:38 följande:
    ohh  jag har valt Reservationspris på två auktioner och istället för fast prisRynkar på näsan 25 kr för varje ganska mycketFörvånad 
    maila T och säg att det blivit fel så kanske de kan ta bort den avgiften
Svar på tråden Traderatråden nr 16