Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

maadicken skrev 2010-10-24 20:46:17 följande:
    en sak till

är det nån som kan se priserna för bussgods på traderas sida? jag fyller i hela formuläret och kommer till fraktsedeln som ska skrivas ut, men ingenstans står priset. låter som att det ska bli billigare genom tradera än det man kan räkna ut på hemsidan...
    tradera.bussgods.se/default.asp
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    AnnaFreja skrev 2010-10-24 21:53:10 följande:
    Vad fina barnen kommer att bli tillsammans. :)
    Ja -nu är ena julfirandet fixatTomte

Jag har dessutom svarat på ditt mail,hoppas att du blev något klokare- annars får du maila igen så ska jag ge dig mått
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    Chipotle skrev 2010-11-02 10:12:22 följande:

Jag undrar lite hur ni gör med postandet av paket, ni som säljer mycket? Här har vi bara postlådor som har smaaala öppningar. Får knappt plats att trycka in ett paket med en liten body i. De har precis bytt ut alla och det är nog pga mig. Skrattande
    Springer ni till postens utlämningsställe hela tiden? Känns som det blir ett jäkla rännande..

Vi har en gammal låda kvar i stan..dock brukar jag posta vid tömning dvs lägga allt direkt i postis säck
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Alltså jag tycker att det är lite underhållande när säljaren skriver absolut nyskick-se bilden/erna och så är där då en suddig bild

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-11-04 09:47:39 följande:
    Nä beg.kläder är inte nya, men är den urtvättad? är trycket sprucket? då skriver man det isåfall, tycker jag.
    ..och jag håller med
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-11-04 10:01:10 följande:
    På tal om annat, hur har det gått med "snuvan i benet"?
    Det går fint tack Höftsnuva innebär att man helst ska vila till sängs i minst tre dagar..Med en galen treåring är det en utmaning Men jag har fått ge vika på mina principer om att endast spela v tech i bilen och kopplat in stora konsollen så nu flyttar inte Max på sig frivilligt
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-11-04 10:07:05 följande:
    Åh vad bra för han då, här har jag 2 killar som inte hinner innanför dörren förrens det ska spelas *suck*
    Hoppas det går över fort då så inte du med snart har en speltokigt barn
    Får hoppas det Jag är iofs rätt sträng mamma och Max tjatar inte för han vet att det inte funkar ändå.. så jag hoppas inte att det ändras nuCool
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Tonarslisa skrev 2010-11-04 18:19:12 följande:
    Smultronhjärta - Hur blir det för dig nu när DHL har chock(?)höjt sina priser?
    Vi alla vet hur myyycket du älskar Schenker

Förövrigt så undrar jag bara varför? De lär förlora en hel del kunder nu iom prishöjningen..
    Ha ha..faktum är jag inte skickar särskilt ofta med DHL Men jag håller med..de lär ju inte direkt öka sin kundkrets på Tradera framöver...

Sen på tal om Schenker(som jag faktiskt ofta erbjuder i mina auktioner) så måste jag ha jinxat enormt där..skickade igår ett privat paket utanför Tradera och givetvis är det något strul*suck* Tack och lov litet med tanke på värdet av paketetTyst
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Traderatråden nr 16