Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Traderatråden nr 16

Är det någon mening med att lägga ut långärmade bodies i stl 74 nu? Eller ska man vänta till hösten?

Har avslut snart och tänkte slänga ut lite till, för det går rätt bra tycker jag, men nu har jag bara sommarkläder ute...
  • StaffenAssar
    MejaKiZnic  - okej, då kanske det är värt ett försök, men det får bli imorgon isf för nu har jag fotat lite sommarkläder ist som ska ut. Pengar på väg till dig förresten
  • StaffenAssar

Molo med "vinterprint", skidflickorna och pingvinerna, går det bättre i höst eller spelar det ingen roll?

• StaffenAssar
    Smultronhjärta skrev 2010-05-04 16:40:08 följande:
    Jag hade sparat de till hösten
    Tack, då gör jag så
  • StaffenAssar

Babyleksaker och sådant, är det enklast att sälja dem på blocket? Vet inte om jag orkar paketera saker som inte är platta... Sedan lär ju frakten bli en del också?

• StaffenAssar

Blä, nu har jag knåpat med en blocketannons i säkert en timme

Men efter det orkade jag faktiskt lägga ut iaf hela tre auktioner till
  • StaffenAssar
    maadicken skrev 2010-05-04 21:24:30 följande:
    fy vad tråkigt det är att få ett tomt omdöme! en ny t-shirt som skickas dagen efter auktionsslutet. skulle man inte kunna lägga till en liiiiten liiiiten fin komentar i omdömet då?  tomma omdömen för mig är på nåt vis inte helt positiva... *gnällig*
    Instämmer, känns lite trist. Men man kan ju gå in och titta vad personen lämnat för omdömen till andra, och ofta är det så att vissa helt enkelt alltid lämnar blankt, då känns det lite bättre så att man vet att det inte beror på att de är missnöjda.
  • StaffenAssar
    snappi81 skrev 2010-05-05 11:02:52 följande:
    La alltid direkt efter betalning innan men eftersom det blir fler och fler som inte lämnar nåt tillbaka så har jag börjat vänta tills efter köparen har lagt.
    Samma här.
Svar på tråden Traderatråden nr 16