Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina
    aglili skrev 2010-08-28 22:06:39 följande:
    Köpte en
    Betalar imorrn
    härligt
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    alvaereva skrev 2010-09-06 20:56:24 följande:
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    här är min annons. den är som sagt utgången så jag gör inte direkt reklam
    visst jag kan ta om hon är besviken på att varan är välanvänd men på bilden ser man väl att pyjamasen inte är ny?

jag erbjöd mig att dra av halva summan för pyjamasen och så kan hon slänga den, ge bort den eller vad hon vill men hon ska promt ha sina 15 kr tillbaka, fastän hon själv får stå för frakten då på 24kr.
    hon skrev att hon redan har skickat varan och att hon inte tar ansvar för postens slarv...
    hon går ännu mer back på att skicka tillbaka pyjamasen och hotar med negativt omdöme om hon inte får sina 15kr tillbaka.. hmm..
    ta alltid för vana att skriv ut skicket på VARJE vara. sen har du inte skrivit ut frakkostnaden heller. jag hade med blivit sur om jag fått betala 39kr för en urtvättad pyjamas. hade jag varit dig så hade jag betalat tillbaka pengarna och i fortsättningen skirvit ut skicket på varje vara, så undviker man missnöjda köpare.
  • Buttelina
    Tokmaja skrev 2010-09-07 10:27:22 följande:

Tack för svaren ang min fråga om varan som kom tillbaka (ej utlöst)

Nu  kommer nästa dilemma som uppmärksammades när jag öppnade mailen imorse. Har vunnit en budgivning på en vara som jag gärna vill ha. Fick detta mail av säljaren..

Hej xxxx
    Jag har fått reda på att heldressen jag har lagt ut på Tradera inte tillhörde mig utan var ärvd från en kusin som nu vill ha tillbaka den. Är det okej för dig att vi makulerar detta köp? Känns taskigt då jag vet hur glad man blir när man ropat hem, men jag måste försöka att få det makulerat! Det gick tyvärr inte att stoppa aktionen när den var igång.

Med vänliga hälsningar
    xxxx

Hur hade ni förhållit er till detta? GÅtt med på makulerat köp, lämnat negativt omdöme? Hur hade ni svarat på säljarens mail?

vann du den billigt eller? för kan ju vara sant och det kan ju vara så att hon inte vill sälja den så billigt så hon ljuger..
    hon hade ju kunnat skriva ett tillägg i auktionen när den var igång. njääe
  • Buttelina
    MejaKiZnic skrev 2010-09-08 21:37:45 följande:
    Hej hej girls här kommer jag igen, återvänder till tradera världen vilken HUA jag fick när jag öppnade garderoben. Har massa ytterkläder som jag helt glömt bort :O denimblå skalkläder helt nya. Har slängt ut en tredje del idag :D

www.tradera.com/auktioner/MoloNord

Välkomna in, hoppas ni ninjar för fulla muggar :P
    ojj vad du har shoppat hur många overaller har du där hemma eg
  • Buttelina
    snappi81 skrev 2010-09-08 21:50:25 följande:
    Puffar lite för min fråga..
    absolut bra pris
  • Buttelina
    7småtroll skrev 2010-09-23 23:04:01 följande:
    emmis75 på tradera säljer också mailingbags. Jag köper både av henne samt den du nu köpte av. Jag vill minnas att emmis är lite billigare än MKylli.
    emiis är så jäkla bra med! har ALLTID fått bagsen dagen efter betalning. *toppen*
Svar på tråden Traderatråden nr 16