Inlägg från: Jessika82 |Visa alla inlägg
  • Jessika82

Traderatråden nr 16

Hej på er traderare...

Jag ska nu börja sälja på tradera igen. har haft ett långt uppehåll sen jag sålde sist. har inte haft motivationen och nu sitter man med jätte mycket saker som ska säljas.... hur orkar man börja när det knappt känns som någon ide att starta.

• Jessika82

ska börja sälja barnkläder på tradera något jag ska tänka på?
     hur mycket ska jag skriva?
    väger ni alla plagg?

• Jessika82

Detta är en påhittad annons.....

Snygg body i från lindex i storlek 56

Detta är en body i från Lindex i storlek 56 bra skick dock lite tvättnoppor men annars i bra skick

Efter avslutad annons sker betalning inom 4 dagar till mitt konto i Handelsbanken. Jag skickar varan senast 4dagar efter pengar kommit in på mitt konto.

Vid frågor maila mig gärna.
    Kolla gärna mina andra annonser

• Jessika82

behöver hjälp.... har satt ut annonser på tradera men de går trögt... vad  gör man för fel? har satt ut nanook och pop och lite andra märkeskläder men har ej fått dem sålda några tips?

• Jessika82

satt ut en nanook of sweden fleece overall perfekt til våren 50kr utrop. en pop body i stl56 med mössa 10kr utrop
    kanske ska göra lite större set av kläderna

• Jessika82

mailat en gång till och sagt om du inte svarar får du negativt. brukar få fart på de flesta, om hon inte svara så sätt negativt.

• Jessika82

Jag har oxå problem att välja vad man ska lägga kläderna under.... men har mailat in till tradera och gett ett förslag att de ska ta bort pojke flicka unisex och istället bara ha storlekar man får väl avgöra vad som passar på ens barn

Svar på tråden Traderatråden nr 16