Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-04-21 21:07:01 följande:
    Ska se om jag kommer ihåg det..Vi börjar festa kl 8 Jag har idag införskaffat mig en par lackleggings
    Snyggt {#lang_emotions_cool}

Har avslut snart, går inte bra men man vet ju aldrig {#lang_emotions_sunny}
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Smultronhjärta skrev 2010-04-21 21:18:45 följande:
    Tydligen ska det vara det med tanke på att de på Gekås hade hängt dessa väl synligt..Jag som trodde att jag skulle få problem att hitta något tacky löste det på en gång
    Haha *fortfarande himla avis på dig som bor så nära Gekås* {#lang_emotions_kiss}
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Hej hej

vad händer här =D snart ska 86 garderoben bort så kommer sälja massor tyvärr går det inte bra med de jag har nu =(

Lilla Ego 07 skrev 2010-04-28 21:55:34 följande:
    Tänkte tipsa om en kompis till mig som lägger ut några auktioner då och då. Hon är rätt ny på tradera och har inte riktigt lärt sig det där med prissättning osv Säljer en del rätt billigt. Här är en av dem: www.tradera.com/2st-t-shirts-fran-polarn-POP-...
    Tyvärr fel storlekar {#lang_emotions_frown}
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Mini Pantern skrev 2010-05-01 19:18:35 följande:
    Det går supertrögt på mina auktioner. Har jag lagt för höga utrop eller? Men det är det minsta jag vill ha för kläderna (snåljop eller? )
    Känner också så just nu =( inga bud men man vill ju inte skänka bort plaggen heller. VAD har hänt med T ?
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Mini Pantern skrev 2010-05-02 09:25:02 följande:
    Ja det undrar jag också. Förut tyckte jag man kunde sälja ALLT men nu nä, antingen får  man ha kvar grejerna eller så skänka bort dem. :(
    Eller hur, jag har ändå mycket märkes men funkar inte. {#lang_emotions_undecided} Kommer lägga ut en omgång ikväll hoppas verkligen det funkar bättre nu {#lang_emotions_sealed}
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    nericia77 skrev 2010-05-02 20:18:39 följande:
    hej på er. om det är "köp nu" på en vara. o man tar det. tillkommer det då fraktkostnad?
    Beror på säljaren vissar bjuder dock ej alla titta i deras objektbeskrivning!
    ♥мєℓιηα,
  • MejaKiZnic
    StaffenAssar skrev 2010-05-02 20:25:14 följande:
    Vilken stl? Suit eller body?
    Body i stl 80 {#lang_emotions_undecided}
    ♥мєℓιηa
Svar på tråden Traderatråden nr 16