Inlägg från: Pumanprinsen |Visa alla inlägg
  • Pumanprinsen
    lilyanna skrev 2010-03-30 09:44:11 följande:
    Sådär, nu har jag skickat iväg en massa vinnarmail...ska nog få med det i traderas automatiska hädanefter, sparar väl lite tid på det med.
    Sååå mycket bekvämare med vinnar mail
  • Pumanprinsen
    HäxanSurtant3 skrev 2010-03-30 11:38:37 följande:
    Ingen kontakt eller betalning efter 4 dagar....när påminna´köparna?
    Har du sagt 3 dagar så kan du skicka ett vänligt påminnelse mail.
  • Pumanprinsen
    mariahammarberg skrev 2010-03-30 13:09:13 följande:
    Har fått tipps om denna tråd i när jag behövde hjälp med hur man prissätter inf loppis. Har nu provat att lägga upp ett par auktioner på tradera men det verkar inte gå så bra, hoppas att denna tråd kan hjälpa mig.www.tradera.com/auktioner/maria_hammarberg En fråga? tycker ni att Rådis är ett mer prisvärt märke än skor/sandaler från ex skopunkten, Din skos vanliga skor?de är ju lite dyrare så jag tyckte det men verkar inte få medhåll i den tråd jag hade för loppis prissättning. kan jag med gott samvete ta mer betalt för Rådisskor än andra?
    Hej och välkommen!

En fråga, varför har du reservation pris?
    Bättre med högre utrop pris och kanske köp nu val.
  • Pumanprinsen
    Raira skrev 2010-03-30 13:14:46 följande:
    www.tradera.com/pop-hangselbyxa-st-80-auktion...köpte dessa på köp nu . med embalage avgift på 5 kr muttrar ( skulle inte budat om jag vetat) blev det 51 kr . Ett fynd eller ??? Hopas den passar på tösen annars får man sälja vidare.Annars så . Kom tröjan jag väntat i evigheter på i gårwww.tradera.com/WOW-Bikbok-huvtroja-34-auktio...Den var helt fel stolek än beskrivning 34 är xs inte M och full med katthår . Det stod inget om det i beskrivning . Jag orkade inte tjaffsa med säljaren så jag la mitt första negativa omdömme . Jag tröttnade helt enkelt.föröker hitta regnkläder till två barn men ser att jag är för sent ute . Allt kostar ju multum nu , biligare att handla i butik .
    Trist med tröjan.. gav du neg utan att prata med säljaren?
  • Pumanprinsen
    mariahammarberg skrev 2010-03-30 13:25:31 följande:
    Hej, olika reservationspris på olika saker beroende på vad jag tycker att de är värda. Guldskorna ligger på 100kr, adidasskorna på 50. men de är i FINT skick och dyra i nyypris. Set från PoP ligger på 20-40kr som reservation. Är det dyrt? köp nu val kostar ju extra från traderas sida så det valde jag bort.Men tar till mig tippsen så får vi se hur jag gör med de andra auktionerna jag änni inte lagt ut.
    Då är det bättre med utropspris...
    Att du startar bud på vad du minst vill ha...
    Reservationspris är bara irriterande för en del köpare...

Köp nu kostar inget
  • Pumanprinsen
    ominte skrev 2010-03-30 13:30:19 följande:
    Ja, men uppenbarligen har hon tagit fel på person eftersom hon verkar tro att jag missade betalningen med typ 3 veckor!!Och hon har inte svarat ännu fast jag mailade henne igår med länk till auktionen Så jäkla sur att jag lämnade positivt omdöme på henne och står nu här med hennes korkade omdöme som lyser rött
    Irriterande!
    Glöm inte att du kan kommentera det dåliga omdömet
  • Pumanprinsen
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-30 13:35:49 följande:
    Jag gjorde en chansning och laddade upp 20 auktioner nu  Går det så går det annars får jag väl försöka en gång till fast på kvällstid sen när de går ut.Så nu ligger det en hel del flick och unisexkläder ute i stl 68 om någon är intresserad
    Håller tummarna för dig {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Traderatråden nr 16