• ominte

Traderatråden nr 16

mariahammarberg skrev 2010-04-04 13:07:33 följande:
    nej då. köp är köpt! Det är bara ekonomen i mig som vaknat till liv. inser att man skulle när jag släppte spärren, satt "köp nu" på typ 80kr då har ju folk lite budnivå under.... nåja. Jag lär mig i alla fall!
    Jag tänkte skriva till dig igår att jag tyckte du hade ett väldigt lågt köp-nu-pris. Det är ju ändå ett pop-set
    Du kommer att komma in i det snart, det är lätt att göra misstag ibland..

Jag tycker själv att det är ganska svårt att hitta en mellannivå som inte är för dyr och inte för billig.

Jag tog till mig det som någon skrev igår tror jag det var, nämligen: är det något som jag inte vill ge bort för 1 krona så är det bättre att sätta högre utrop och köper inget det så är det bättre att ge bort istället
  • ominte

Vad skulle ni lägga ut för köp-nu-pris på en molo-lurv? Som är mycket lite använd (under overall) i ett par månader.

• ominte
    MejaKiZnic skrev 2010-04-04 20:39:57 följande:
    Vad skoj fynda 2 POP-plagg och 3 MeI plagg för 75 kronor samanlagt =) Tänkte slänga ut lite nytt idag visserligen högt utrop men men kan ju funka, eller
    Tror att det kan bli extra svårt just nu iom att folk varit på påskledighet och kanske gjort av med extra pengar..
    Jag kommer satsa på barnbidraget med de stora grejerna.
  • ominte
    MejaKiZnic skrev 2010-04-04 21:00:53 följande:
    vilken stl? =) Hade blivit rejält rädd =O usch
    80
  • ominte
    x karin76 skrev 2010-04-04 23:24:18 följande:
    Köpte själv min måste-auktion ikväll... äntligen! Blev galet dyrt (över nypris som är 195 kr), men skitsamma, nu behöver jag inte söka efter dem mer. Vi hade dem tidigare i en mindre storlek och jag är tokkär i dem..  www.tradera.com/Jattefina-shorts-fr-pop-polar...Och de mindre fick hamna på Tradera också, lär inte få i närheten för dem tyvärr, mindre storlekar går ju inte lika bra, men hoppas att någon annan tycker de är lika fina som vi gör.
    Åhh vad fina !!! Nu satte du griller i huvet på mig och jag har verkligen inte råd att köpa mer
    Finns dessa att köpa på polarn nu?
  • ominte
    x karin76 skrev 2010-04-05 10:23:28 följande:
    Nopes, de är från sommaren 2009. Men det finns ett par stycken på Tradera just nu.
    Hittar inga förutom dina och de är för små för oss Kan du inboxa om du hittar fler
  • ominte
    AnnaFreja skrev 2010-04-05 15:20:57 följande:
    Jag tänker lägga ut sommarkläder med avslut i slutet av april. Jag börjar själv bli sugen på att köpa så då tänker jag att det är läge. Affärerna börjar väl få in sommargrejer nu också.
    Kan man lägga auktionsslut längre än 2 veckor framåt?
  • ominte
    Mollly skrev 2010-04-05 16:40:17 följande:
    Har kollat efter hushållsväg. Men tyckte dom var för dyra. ger inte 300 spänn för en sån.
    Jag köpte en för 139 på claes ohlosson eller om det var överskottsbolaget..
  • ominte
    Gnoccikungen skrev 2010-04-05 17:49:41 följande:
    Ja man ska väl inte skylla från sig, men jag har faktiskt åtminstonde 4 HELT orättvisa omdömmen den senaste tiden då nån idiot skickade sina kompisar på mig för att ge negativa , erkände det för mig, men Tradera valde att inte ingripa...Jag har ivarjefall lärt mig att man ska vara försiktig, eftersom folk ganska lätt skickar iväg hämndomdömmen
    Det var faktiskt någon här inne för ett tag sen som hade haft problem med dig på tradera och jag spärrade dig efter det {#lang_emotions_embarassed}
    Minns inte vem det var dock.
Svar på tråden Traderatråden nr 16