Har sett många med porto 18:- och det skulle teoretiskt kunna gå om det väger max 20gram men ändå blir skrymmande, men kan inte komma på något som hamnar så
Men nej inte en bodysuit
den är skitig över hela overallen, mer brundassig än turkos, har inte vågat änvända vanish då det är så starkt, hade bara ta bort spreyflaska hemma, får gå o köpa både pulver o spreyen. Verkligen orättvis beskrivning på overallen. upphängaren var trasig samt att det var ett hål i fodret, då den släppt från öljettringen. och fothällorna saknades helt, samt att den var nött på ärmsluten, visserligen var den billig men ändå.
Vad använder du för material då?
Jag använder mailingbags själv & min frimärken sitter som sten på.
Japp, mailingbags här också. Blir det lite luft emellan (om paketet tex blir skrynkligt) eller om man inte lägger paketet på ett hårt underlag och trycker fast dem ordentligt så sitter de inte som sten har jag märkt som sagt..
Jag använder också mailingbags men tejpar alltid över halva frimärkena oavsett
menar du pulvret då?
såg att de hade erbjudande på lidl 52 kr för både sprey och burk, köper då båda.
Jag menar flytande,pulvret fungerar dåligt tycker jag.. Sen kan jag hålla med ominte att man ska inte låta plagg ligga och dra för länge i Vanish..Det kan förstöra vad som helst med tanke på hur starkt det är!
Vilka skor har ni till era barn nu?
Svårt när det är lite sådär småkallt. Lite tidigt för vinterskor ju
Sonen har goretex skor från Tretorn-varma och bra. Då skorna andas så svettas inte heller foten
Finns på Ellos och funkar med 50%
Vid slask så har han Tretorns fodrade stövlar-finns också på Ellos