Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    amomentlikethis skrev 2010-09-18 21:46:48 följande:
    ingen som ska sätta ut vinterskor i stl 16,5 cm? Till kille men färgen spelar ingen större roll, kanske inte rosa dock.
    Jag ska sätta ut ett par röda vinterskor-nya och om jag minns rätt i den storleken. De ska ut imorgon om jag hinner- måste rösta och måla lite också
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-09-19 07:29:37 följande:

Godmorgon!

Du har verkligen fullt upp då Glad

Japp Sen ska jag gå och rösta(fattar inte varför jag inte gjorde det tidigare)..och så ska jag måla om mitt kök som vi skulle maskerat igår men istället valde att dricka vin och se på vampyrer så då blir det fullt upp
    Får nog sätta alarm om jag ska komma ihåg de där auktionernaDrömmer
  • Smultronhjärta
    Hannah74 skrev 2010-09-20 09:08:33 följande:
    MEN????

Ärende: 239268 Hej! Ett inlägg som du har skrivit under rubriken "Phil & Ted syskonvagn del 17" har plockats bort. Inlägg vars främsta mening är att göra reklam för eller främja produkter, företag, organisationer eller för att gagna någon ekonomiskt får inte publiceras i forumet Det är inte heller ok att tipsa om egna annonser/auktioner man lagt upp på köp- och sälj. Klicklänkar är inte tillåtna. (En klicklänk innehåller ett id som ger dig poäng.) Här är en kopia på inlägget du skrev: "Säljer lite tillbehör om någon är intresserad www.tradera.com/auktioner/hannah__74

Men vad nu? vad är det frågan om??
    Det är någon moderator som inte är uppdaterad om vad som gäller... Jag har också varnats för att se få veta att det visst var old news
  • Smultronhjärta
    Hannah74 skrev 2010-09-20 18:44:49 följande:
    Hmm det är mitt "fel" att det kollades upp...Vi får låssas som ingenting

Jag tipsade nämligen i en annan tråd om ett av mina objekt och de blev lite sura för att jag riskerade deras tråd. jag skrev då att det ÄR ok eftersom vi fått klartecken i traderatråden vid upprepade tillfällen.

Men sen var ändå de bortplockade och jag fick mail fr moderator att det inte var ok...
    Jag röstar också på att vi glömmer samtalsämnet

Detta har varit på tapeten många ggr,sen ändrades ju moderatformerna på något sätt(minns bara att många hade svarta filurer som avatar) och efter det så ska man få länka under städade former! Har de ändrat det igen så låtsas vi som ingenting dvs fortsätter som vanligt där vi Traderanördar inte stör någon
  • Smultronhjärta
    iser skrev 2010-09-21 12:38:46 följande:
    Samma köpare har budat hem min pop overall och ett pop set från mig. Så då blir det ju samfrakt. Pop overallens frakt har jag beräknat till 48 kr med post och 24 kr för setet. Vad borde det bli i samfrakt? Hur fungerar det nu. Mailar jag henne separat nu. Jag är ju osäker på vad frakten blir. Funderar på om det räcker att hon betalar 48 kr i frakt?
    Det är då man väger det innan man mailar.. Jag skulle tro att det blir 60kr.
    Tonarslisa skrev 2010-09-21 12:44:25 följande:
    Det blir ju 72 kronor sammanlagt. Jag tycker att hon ska betala någonstans mitt emellan.
    Kanske 55 kronor?
    Varför då? Ska man ge rabatt när man samfraktar?
Svar på tråden Traderatråden nr 16