• h80

Traderatråden nr 16

Viktorsmamma skrev 2010-03-28 20:25:52 följande:
    h80: jag hade tydligen din WS från POP på min minneslista
    overallen eller jackan?
  • h80
    Viktorsmamma skrev 2010-03-28 20:43:01 följande:
    WS= windstopper den mörkblå jackan.men har 5-6st i min minneslista, man vill ju hitta den billigaste självklart
    jag har en ws-overall o 2 jackor ute. så jag visste inte vilken :)
  • h80

Hade helt missat att jag hade avlsut ikväll...............o det går inte bra ............suck

• h80

Det ser ut som det blir en riktigt dålig kväll för mig på tradera. Avslut nu o flera auktioner utan bud

• h80

nej nej nej, vad är det med tradera. Alla mina avlsutade auktioner ser jättekonstiga ut, precis som den jag länkade till innan.

• h80
    maggan75 skrev 2010-03-30 20:40:19 följande:
    men vad skumt ... men rätt måste ju vara hon som lagt 51 eller ?? vem har fått vinnarmail ??
    hon som har lagt 51 har inte fått nått. o i mitt mail från tradera står att den är såld för 49. O alla auktioner ser ut så. t.ex. en klänning som det står 115kr som högsta bud står att den är såld för 100 osv
  • h80

mejlade precis, men ååhh vad jobbigt, nu får ju "fel" personer vinnarmail osv. Ingen annan som har avlut ikväll som det ser likadant ut för?

• h80
    Viktorsmamma skrev 2010-03-30 22:10:38 följande:
    jag har väntat på en tröja jag vann 21/3 nu som än inte kommit..hur länge väntar ni innan ni antingen sätter NEG eller gör andra åtgärder.vill ju ha tröjan, mailade säljaren nyss om att den inte kommit än..=(
    jag hade väntat, även om du betalade direkt så kan det ju ta 3 bankdagar innan hon får pengarna o sen har det varit helg
  • h80

Nu börjar köpare betala, men det blir ju fel efter allt krångel igår. Fel summor o fel budgivare. Vad gör jag nu?? Har fortfartande inte fått svar från tradera, hur lång tid brukar det ta?

Svar på tråden Traderatråden nr 16