Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

Traderatråden nr 16

h80 skrev 2010-05-23 21:43:27 följande:
    hihi, var de dina?   kommer det mer man kan vara intresserad av? sorry
    jupp   nä inte mer molosar förutom linnena
  • maggan75
    h80 skrev 2010-05-23 21:46:50 följande:
    de är ju också väldigt fina, men lite för stora även för växalådan
    Ja de blir ju kanske det
  • maggan75
    Jontesfru skrev 2010-05-23 21:52:04 följande:
    såg nu att det var ett tag dit. Så det behövs inte.
    klart att du får vänta in gitarrerna om du vill  jag satte väl 8 dagar så det är ju nästa måndag 
  • maggan75
    mariahammarberg skrev 2010-05-23 21:58:12 följande:
    citeringen funkade visst inte

Men ivarje fall så var det för mig  jag hade ingen aning om att min kompis köpt en grej av mig förens  jag såg mailet  från Tradera.
    Har ingen aning om vad  mina kompisar har för alias
  • maggan75
    Lingonflickan skrev 2010-05-23 22:24:29 följande:
    Men närstående inneafattr ju knappast bekanta. Närstående i alla andra sammanhang är ju släktingar.
    närstående för mig  kan lika väl vara en väldigt god vän .... det är väl en tolkningsfråga
  • maggan75
    Lilla Ego 07 skrev 2010-05-23 22:35:59 följande:
    Å va synd att jag missade kopparna! Har visserligen köpt på mig en klänning i stl 86 till nästa sommar men jag kan tänka mig att ha en i varje storlek bara för att de är så underbara att titta påSjälv har jag lagt ut några auktioner jag med. Gjorde dock en klantig grej häromdagen då jag la avslut nästa söndag och jag åker till grekland onsdagen efter det. Men jag får väl skriva i vinnarmejlet att ja måste ha pengarna senast tisdag för att hinna posta.
    Har varit min favvo här oxå .... den är sååå fin
  • maggan75
    Smultronhjärta skrev 2010-05-25 19:22:34 följande:
    Har ju annars en chans till på torsdag...då väntar Ida t och Molo igen
    Schyyyyyyy jag vill ju oxå åka ju ...........måste kolla runt lite om ngn jag känner ska åka ...
  • maggan75
    Smultronhjärta skrev 2010-05-25 19:26:04 följande:
    Ta dig hit och haka på i vår torsdagsbil-vi har plats
    Ja hade jag kunnat vara ledig så hade jag gärna hängt med men dessvärre så går det nog inte  har massor att göra i veckan
  • maggan75
    ominte skrev 2010-05-26 21:47:09 följande:
    Jag vann en svart jacka från Anna Holtblad häromveckan och det stog att den var lite blekt. Idag kom paketet och den var inte LITE blekt utan väldigt mycket. Ser inte klokt ut, skulle aldrig sätta på mig den som den ser ut nu. Tänkte försökte färga om den med svart textilfärg om det funkar..Vad tycker ni man ska ge för omdöme? Skriva något om det eller strunta i det?
    Ska du skriva ngt så tycker jag du ska kontakta säljaren först ananrs så struntar du i att skriva ngt om det
  • maggan75

Igårdagens expressen stod det om en av kvinnorna som var åtalad för att ha handlat av D/M hittar inte artikeln på nätet

Svar på tråden Traderatråden nr 16