Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Traderatråden nr 16

x karin76 skrev 2010-05-24 17:03:00 följande:
    Men om det skulle vara som du säger, då är det ju enkelt löst... 1. Kontakta personen (infon finns i auktionerna som personen vunnit, kolla gamla auktioner eller mail om du har sparat dem, annars kan ju Tradera hjälpa dig att få kontakt med personen antagligen). 2. Sen säger den personen till Tradera hur det ligger till (att han/hon budat hem 11 auktioner från dig utan att vilja ha dem och sedan budat på massor av dina auktioner (och inte på någon annans) utan någon speciell anledning) och så är du inte avstängd längre.
    Ska göra detta och hoppas att du har rätt...
  • kalmar brud

Någon som har sålt på loppis???

Jag ska stå på en loppis nu på söndag och har tänkt att börja ta med mig lite vinterkläder... Vad kan man ta för priser?

• kalmar brud

När jag ser att någon har en hög frakt så brukar jag skicka ett mail och ge förslag på något billigare eller säga att frakten är på tok för hög

• kalmar brud

PUFFAR FÖR MIN FRÅGA...
    Någon som vet hur länge bussgods brukar ta? Har en som skickar ett paket idag till mig vid 13 tiden... Får jag paketet denna veckan eller får jag vänta till nästa vecka

• kalmar brud
    Smultronhjärta skrev 2010-10-08 11:28:55 följande:
    Beror på vad säljaren har angivit för något
    Hon angav mitt mobil nummer... Jag vet att paketet kom till mitt ombud i morse vid 9.40. Men har fortfarande inte fått något SMS. Ska jag ringa dom eller brukar det ta en stund innan det kommer?
  • kalmar brud
    7småtroll skrev 2010-10-11 09:55:33 följande:
    Jag har aldrig förstått hur ni gör när ni återanvänder ostämlade frimärken. När de sitter fast på mailingbag är det i princip omöjligt att dra av de. Får också ostämplade frimärken emellanåt men jag har gett upp försöken att dra loss märkena.
    klipp bort dom bara runt kanten
  • kalmar brud

Hur är provisionnen nu på tradera??? Hur mycket får man betala för varje auktion vid såld vara och OSÅLD

Svar på tråden Traderatråden nr 16