• Lejån

Snacka om blandad kompott i kvällens avslut... Men en auktion kompenserar verkligen alla som gick dåligt. Får bara hoppas att jag får betalt för den...

längtar efter sommar & sol
  • Lejån
    Hannah74 skrev 2010-08-15 20:54:15 följande:
    usch ja, den vinröda fr vv
    haha, ja det blev ju verkligen en flopp... Men hon blev nog glad iaf. Tur som sagt att annat gått bättre.
    Nu orkar jag inte ens lägga upp mina tre gratisauktioner, fast jag har mer som jag borde lägga ut.

har beslutsångest om jag ska sälja vår buggysnuggle eller inte. Den är ju så himla mysig, men vet inte om den kommer att användas...
  • Lejån

Blir lite tokig... Vad ska man hitta för overall som funkar när 92 är på gränsen och 98 är på tok för stort?

• Lejån
    HonSomVet skrev 2010-08-22 20:54:56 följande:
    Reima kanske?
    Som stor 92 eller liten 98?
  • Lejån
    HonSomVet skrev 2010-08-22 22:43:46 följande:
    Tjaa... Reima är stora i storleken. Jag säljer min 92a som jag trodde dottern skulle kunna ha. Det var helt omöjligt. Rumpan hängde nere vid knäna *fnissar*. Istället har jag köpt en Fix från Lindex, i samma storlek. Den är lite stor, men passar betydligt bättre med tanke på storleken.

Så ja, Reima är nog ett mellanting mellan storlekar.

(Dottern har 86 i kläder men får fortfarande på sig sin reima i storlek 80 från förra vintern! Ingen växtmån så klart, men på går det utan problem!)
    Tack, då kanske det kan vara nåt!

Har en PoP i 92 och den "ska" ju vara stor, men den var rätt liten upptill men med långa ben. Hm, jag tror det är jag som har en konstig son.
  • Lejån

Hjälp mig med min beslutsångest....

Har en ny lila PoP overall i strl 92 som passar på sonen NU men frågan är ju om den kommer vara lagom i vinter... Ska jag skiljas från den (älskar verkligen färgen) och, vad sjutton lägger jag ut den för isf? Eller ska jag hoppas att den kommer passa i vinter iallafall?

• Lejån
    Enensammamma skrev 2010-09-13 17:15:12 följande:
    utop 1 kr tycker ja iaf nu lägger ut. Dom går ju för extrema summor....
    Ja, men då är jag lite feg också... har ju sett vad de går för begagnade så jag BÖR få bra för den men vet ju aldrig.
  • Lejån
    Knepstolpe skrev 2010-09-21 11:44:10 följande:
    Har ett par helt nya Vincentskor (skinn) i brun vitt. Tror att det är 24/25.

Har någon sålt något liknande? Hur har det gått?

Känner inte för att skönka bort dem, kostar ju 500:- i nypris så 300:- skulle jag nog allt vilja ha iaf.
    Sådär upplever jag att det gått att sälja Vincent skor, men det beror nog på vilken typ av skor det är. Fick 150 för mina om jag inte minns fel.
Svar på tråden Traderatråden nr 16