Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Traderatråden nr 16

nån här som heter smultronbarn på tradera?

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

HOPPAS ingen av er här inne köpte molo regnbågsoverallerna som hade ett köpnu på 600kr. det är garanterat lurendrejeri!

• Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2010-08-25 19:16:14 följande:
    Såg att en köpare tog tre stycken! Mycket pengar att förloraTyst
    oj fyyyy Obestämd
  • Buttelina
    HonSomVet skrev 2010-08-25 19:31:41 följande:
    Jag kollade säljarens omdömen också. 13 positiva från olika personer, det ser ju bra ut tycker man. Problemet är ju bara att de 13 omdömena har kommit idag. Mellan 18.03 och 19.19. Under denna period har säljaren lyckats "sälja" overaller också?
    jaa väldigt skumt!
  • Buttelina
    x karin76 skrev 2010-08-26 12:07:28 följande:
    molo set body/byxor i 68 och 74? Randiga bas, Välanvänt och rejält tvättnoppigt * 1 KR KÖP NU 39 KR 

Tröja 80 tvättluddig Multiflower * 1 KR KÖP NU 59 KR
    tröja 80 nyskick dalmatiner * 1 KR KÖP NU 139 KR
    byxor 74 tvättluddiga  Gråa med blommor. * 1 KR KÖP NU 59 KR
    set tröja och byxor 74 poetry mkt fint skick, tröjan som ny * 1 KR KÖP NU 139 KR

Bara förslag...
    jag hade satt samma men lite högre köpnu på poetry
  • Buttelina
    x karin76 skrev 2010-08-26 14:05:23 följande:
    Tänkte mest att stl 74 brukar inte gå så högt.. hade det varit 80 el 86 hade jag satt högre.
    TheStar skrev 2010-08-26 13:12:29 följande:
    Wow! Lämnade just omdöme på en köpare och döm om min förvåning när jag plötsligt fick lämna bedömning på köparen! Alltså ange på en stapel 1-5 hur snabbt personen betalat. Finfin funktion!
    Åhå vad skoj! Det måste vara toknytt, jag lämnade vid lunchtid och då fick man inte ge nåt sånt omdöme..
    ja jag vet men ibland överraskar slutpriserna på just det printet. för ett tag sedan gick body och byxor (i och för sig nya) i strl 68 eller 74 för över 200kr/st. så om hon har tur så
  • Buttelina
    fabler skrev 2010-08-26 21:31:14 följande:
    mina jag har haft ute har gått riktigt bra tycker jag. Fått mer än jag trodde jag skulle få så jag klagar inte.
    visst var du mössbesatt?? jag har lite mössor ute och fler unika molomössor på gång med stars
Svar på tråden Traderatråden nr 16