Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

Ok såg första avslutet!Skaloverall a`la 570

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Julia1234 skrev 2010-03-25 21:41:24 följande:
    Herregud!!! Goa intjänade slantar där du! Nästan så man blir sugen på att ta en tripp ner till kära Gekås Vad kostar de nya? 159:- va?
    Lejån skrev 2010-03-25 21:26:12 följande:
    wow!! Kan ju inte säga annat än grattis!! Fan va gott!
    Ja jisses! Det är nästan så att jag får ångest även om jag inte tvingar ngn att buda{#lang_emotions_embarassed}
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-03-26 07:44:02 följande:
    Ojoj det var inte illa Smultron! 570 spänn! Men jag förstår dem faktiskt, den är ju superfin.. Bara att gratuelera! Jag måste få ut lite mer på T, nästa grej blir skaljackorna, en blå o en röd i nyskick. Vad ska jag sätta för köp nu tycker ni? En Molo grön vårjacka helt ny med lappen kvar..minns inte vad den heter. Vågar man en 1 kr på den?

Grön vårjacka borde du verkligen våga 1 kr på..
    Jag sålde en igår för ok pris
    www.tradera.com/Molo-var-jacka-anorak-stl-92-auktion_302788_109378939
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-03-26 07:47:47 följande:
    det är precis den jag har, fast i modellen som är en jacka (inte anorak). Men samma färger etc... Då kör vi på 1 kr! Svårt med köp nu på en sån...vad hade du?
    Jag hade 299:-{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-03-26 07:51:30 följande:
    hmm...känns liiite lågt med tanke på att den är ny, nypris var 699 tror jag? Å andra sidan vill jag ha den såld...
    Min var ju i nyskick..Som sprillans hade jag satt 419 tror jag,iofs så lär ngn ändå spräcka det så..
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-26 10:37:52 följande:
    Om man lägger in auktioner nu så blir det ju avslut nån gång efter påsk. Brukar nästan alltid ha avslut runt bb el lön men funkar det att ha mitt i månaden också eller??
    Med höga utrop så tror jag att det funkar bra
  • Smultronhjärta
    Bobbenn skrev 2010-03-26 10:38:17 följande:
    Jag tror många som köper på tradera tänker som mig. Det SKA vara billigt där annars kan man lika gärna köpa nytt. Dåligt för oss såklart
    Ja men jag köper i princip enbart nytt på Tradera{#lang_emotions_dreamer} Jämfört med butiker så blir det alltid billigare-oftast
  • Smultronhjärta
    Bobbenn skrev 2010-03-26 10:41:53 följande:
    Men frakten är ju snordyr så, så mkt billigare blir det ju inte iaf
    Jojo men webshoppars ockerfrakter är ju ännu värre vid jämförelse och då att slutbuden går lägre gör att det på det stora hela blir billigare.
    Som igår köpte jag denna
    www.tradera.com/Molo-body-Stella-Hawaiiprint-RETRO-NY--auktion_302756_109495242

Skulle jag köpa en kortärmad body från senaste kollektionen får jag betala 249kr + 29kr i frakt på Lucky little me..
  • Smultronhjärta

Jag har hittat en enda låda i denna stad som inte är utbytt,gjorde denna trevliga upptäckt först förra veckan så nu är jag mindre arg

Svar på tråden Traderatråden nr 16