Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

AochJsMamma skrev 2010-08-30 20:49:02 följande:
    ...o där var den ju!
    AochJsMamma skrev 2010-08-30 20:48:27 följande:
    så gör vi med! Hej förresten, såg nyss att du vunnit en av mina auktioner.. Hade glömt att den fanns i garderoben, blir nog Lova superfin i!
    Den behövs med tanke på att jag har bunkrat leggings i ränderna för några år framåt
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-08-30 20:55:10 följande:
    Älskr de bruna katvig ränderna! Blev lite ledsen igår när jag insåg att Alex har vuxit ur sin brun/bruna velourzip..måste jaga fatt på en ny! stl 98..

mina fynd igår:

www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...

Åh poptröjan var ju skitfin!

Max gillar sina Katvig velourzipar mycket,han blev jätteglad när jag gick igenom växalådan i helgen och hittade en ny mintgrön med gamla kragen " mysssi mamma"
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    x karin76 skrev 2010-08-31 15:13:58 följande:
    Ska du skaffa smått igen?

Undrar just vilken portotabell hon har lyckats hitta..
    En gammal tydligen sa hon ..Men när jag länkade till en "uppdaterad" så blev hon tacksam
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Ang adresslappar med avsändare så har jag skrivit ut mina själv- köpte klisterlappsark och skrev ut på skrivaren

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Angående det där med att lämna omdömen så ska jag härmed bikta migOskyldig

Jag har varit urdålig på att lämna omdömen både som köpare och säljare denna sommarSkäms Tog ju tidigt sommarlov från Tradera och loggade knappt in därefter...Men men jag har iofs skött mig alla andra årstider så...1 september är ju höst så jag anser mig själv vara safe nu

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    HonSomVet skrev 2010-09-01 19:59:40 följande:
    Oho, min säljare som hör av sig är visst lite "känd". Eller ja, jag har aldrig hört talas om honom, men hittar lite om honom i tidningar och så.
    Visst är det lite roligt! Jag har haft några kända sångerskor som har handlat av mig
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

På tal om räkningar från Posten så har jag bestridit dessa de två ggr jag har fått några- så jag slapp betalaCool

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-09-02 07:42:31 följande:
    vad sa du då?
    Som det faktiskt var..varför ska jag behöva betala när jag har lämnat in över disk på Posten och då betalat vad jag blev tillsagdObestämd
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Ladyn skrev 2010-09-02 09:07:41 följande:
    Nu behöver jag AKUT HJÄLP tjejer!!

Min son har växt ur sin pop skaljacka över natten tydligen, så jag måste ha en stl större OMGÅENDE!

Det är stl 80 det gäller, nån som hittat nån eller har nån som ska ut på köp nu snart
    Denna är ju superfin
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Traderatråden nr 16