Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-03-28 21:15:00 följande:
    Fin! Jag letade reda på min vinst eftersom jag inte hade någonting i minneslistan och så kunde jag ju inte ha det
    men ska du inte strax ninja... Om inte, så var det inte samma auktion vi skulle ha..
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma

Avslut snart!!!! Lite nervig för Molo lurven, hoppas på lite ninjor dock, känns som att det är en auktion som det kan hända lite i slutet på.. {#lang_emotions_cool}

• AochJsMamma
    h80 skrev 2010-03-30 20:06:03 följande:
    Det ser ut som det blir en riktigt dålig kväll för mig på tradera. Avslut nu o flera auktioner utan bud
    trist.. Min första slutar typ nu, ok men inte mer..lurven om ca 20 min..den får ju gärna gå upp lite mer..
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-03-31 07:31:26 följande:
    God morgon!Inte ninjat så mycket men jag ska... idag
    nice! Usch, sitter på fingrarna här *jag ska inte, jag ska inte* När jag blir shoppingsugen så slutar det ofta med att jag ninjar nåt bara för att, o så blir jag såklart besviken sen..

Nu har ju vår gemensamma auktion gått ut (om det nu var samma). Var det X karins turkosa lurv du skulle ninja??
  • AochJsMamma
    BlygTjej skrev 2010-03-31 08:46:53 följande:
    Nu tittar jag in här i den nya tråden för första gången... Vad ni skriver mycket!! Fick ett mail ang an auktion jag har ute på Tradera. Det var en köpare från Finland, hur gör jag då? Vad kostar frakten? Är en tröja som kostar 24:- att skicka iunom Sverige. Jag har också bara fyllt i att jag skickar endast inom Sverige. Kan jag ändra detta?
    samm ahände mig i helgen. Mailade Tradera så e ändrade till att ven omfatta Norden. Frakten blir det dubbla hörde jag, vet dock inte om det stämmer.
  • AochJsMamma

men OJ vad jag skrivit slarvit! Hoppas du kan tyda det som står..

• AochJsMamma
    ominte skrev 2010-03-31 09:21:28 följande:
    Ahh äntligen har säljaren from hell tagit sitt förnuft till fånga och ska ta bort det felaktiga negativa omdömet hon gav mig. Men hon har algt över allt på mig , att jag ska kontakta tradera för att de ska ta bort det. Det kan väl inte jag göra?Måste hon maila dem eller hur funkar det?Dessutom, vilket as, hon har inte ens bett om ursäkt eller erkänt sitt misstag!!?
    Pucko! {#lang_emotions_yell} Hon borde ju be om ursäkt, jösses.. Tror hon måste maila Tradera. ja...annars hade ju alla som fått neg kunnat maila o säga att de vill att det tas bort, o vad är vitsen med systemet då!
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-03-31 09:55:13 följande:
    Japp-tänkte det tills den gick tokhögt Något måste du har fått, de andra kommer tids nog..Jag brukar bunta ihop och lämna många på en gång
    anade det! Men OJ vad länge den hade fått ligga i Lovas växalåda!! Jag sålde ju en i 80 nyss (på Blocket), synd att jag inte visste att du var på jakt efter en. Den gick lite vääl högt, ja! Även om jag har konstaterat att 9 lurvar är ett tråkigt ojämnt nummer, så väntar jag nog hellre in en annan...
  • AochJsMamma
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-31 10:01:40 följande:
    Sorry, jag såg nu att jag hade fått ett från digFått 2 köp nu på auktionerna jag la ut igår iaf. Inga bud än så länge dock men några köp nu här och där funkar ju det me
    ännu bättre ju!

idag ska jag ladd apron med minst 10 auktioner, måste få in mer shopping pengar ju.. {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Traderatråden nr 16